|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
rakkarpus
|
Pris grafferdrakt bruktNoen som har peiling på hva en pent brukt grafferdrakt ligger på i pris?
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Pris grafferdrakt brukt37 500 kr hos Husfliden.
|
|
|
#3 |
|
rakkarpus
|
Sv: Pris grafferdrakt brukt
Tusen takk, frukt!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris grafferdrakt bruktHusk at skjorta kommer i tillegg, og at den, bokstavelig talt, koster skjorta. Jeg betalte 10 000 for skjorte til trønderbunad for 2 år siden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Oj! Ja, så det var 37500 for kun stakk, veske (uten sølv vil jeg tro) og lue. Har cape, sølvbelte og alt av sølv til, så kan bli fint tilskudd til bankkontoen. Sølvet tror jeg at jeg skal selge til de som kjøper brukt sølv, ikke selge det sammen med bunaden.
|
|
|
#6 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel broderi på skjorta til trønderbunad, det er det ikke til den til grafferdrakt, i tillegg til at sistnevnte (vanligvis) er i bomull, ikke lin. Så den koster nok ikke riktig så mye, men den koster jo en del likevel da. Husfliden på Lillehammer selger dem for 2695.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pris grafferdrakt bruktJeg solgte min for ca 20 år siden for ca 20-25 000 inkl noe sølv. Sånn til sammenlikning.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|