|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
har tatt seg sammen
|
![]() Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?I dag spør jeg på vegne av en gammel venn. Et håndballlag skal være med på Bring-cup og trenger overnatting i Trøndernes hovedstad.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Er det voksne eller barn? (hva vet jeg om Bring-Cup) - jeg antar vandrehjem er fullt om det er cup i byen?
![]() |
#3 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Laget er født i 98, de er vel såpass store at det forventes at de ordner selv - samtidig som de er så små at de forventer at mamma og pappa ordner opp. Det er en forelder som har spurt meg om tips. Er det bare å ringe til en skole eller liknende for å høre om man kan sove der?
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Jeg har aldri hørt om at spillerne må ordne overnatting selv når det ikke er et voksenlag. Er det ikke en lagleder som har ansvaret for å ordne felles overnatting? Og gir ikke arrangørene av klubben tilbud om overnatting på skole? Man kan jo risikere at laget ender opp spredt over hele byen og at noen ikke klarer å finne overnatting.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Jeg tviler jo på at de får sove på skole uten avtale med skoleeier (Trondheim eiendom). Man er påkrevd våken brannvakt om man overnatter i offentlige bygg. Det er ikke rektor som "eier" byggene.
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Jeg synes også det høres litt smårart ut, at de må ordne selv?
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Trondheim leilighetshotell?
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Jeg er best kjent med CSK hallen. Der er det "stuene" ved siden av hallene som man kan leie. Det går an å kontakte klubben og spørre om lån? Andre lag i byen har kanskje tilsvarende mligheter. Å ligge i selve hallene er vel ikke så enkelt å få til. Jeg har også hørt at noen har lånt fritidskubben for overnatting og lånt kjøkkenet der. Det er også Trondheim eiendom da.
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?3 dager før og så har de ikke ordnet dette?
![]() |
#11 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?På www.handball.no ser jeg at Bring-serien J16 spiller i Munkvollhallen på Byåsen i helga. Hvis man skal sjekke muligheter for skoleovernatting, så er det altså Byåsen skole som ligger rett ved hallen. Jeg vil tro at på så kort varsel så er det hotell som er enklest å skaffe. Det er enkelt å komme seg til Munkvollhallen med buss fra byen, så sånn sett kan man velge hvilket som helst hotell.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?Hvis det ikke er to lag som er på jakt etter overnatting sånn like før så har det ordnet seg for dette laget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan kan et håndballlag overnatte i Trondheim i helga?I sentrum finnes pilgrimsgården som er bra og ikke veldig dyrt. Finnes ikke mer sentral plassering, men det kan jo være et stykke unna hall? Ikke langt fra buss i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|