|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: nordpå
![]() |
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?
Vi gjør noe lignende: Vi legger et "gavekort" på en langweekend for to under juletreet - og så får vi barnepass av andre familiemedlemmer
|
|
|
#42 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Jeg liker gaver jeg også. Lurer nå på å foreslå type jubileumsgave. For da kan budsjettet være langt over det jeg kjøper til vanlig. Vi har vært sammen i 18 år og vi har igrunnen fått og gitt mye fint, det jeg ønsker meg. Men jeg har noen ønsker som er svært dyre.
|
|
|
|
#43 |
|
Epikur
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi kjøper noe til oss to, som en langhelg, og så er vi liksom enige om at det er veldig bra, men så blir det gjerne noen tøfler eller noe i tillegg.
|
|
|
#44 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Jeg er også glad i gaver. Allikevel kjøper vi ikke noe til hverandre i jula. Hvis vi trenger noe til huset kjøper vi heller det. Vi kjøper heller noe ekstra til hverandre til bursdagen. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Live and let live
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Om jeg ikke skulle få gave av mannen min, - hvem skulle kjøpt gave til meg da?
|
|
|
#46 |
|
By the Sea
|
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Jeg synes det er hyggelig både å gi gave til mannen og å få gave i retur. Det er vanskelig å skjønne hvorfor man velger å hoppe helt over det - man trenger ikke å kjøpe noe dyrt eller gjøre det så vanskelig - det er anledningen til å gi hverandre en oppmerksomhet som er viktig for meg. Ikke flommer det over med gaver til oss voksne, heller, så begrensning av mengde er ihvertfall ikke noen issue her!
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Litt blir det alltid, men vi har mange ganger kjøpt oss noe vi ønsker oss istedet. Og pakket det inn og lagt det under treet, selvsagt. Jeg liker å overraske mannen og jeg liker å bli overrasket selv.
|
|
|
#48 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det flere enn meg og mannen som ikke kjøper gaver til hverandre?Vi gir hverandre gaver, ja. Jeg ønsker meg stort sett noe praktisk, gjerne til huset feks en lampe, han ønsker seg mer "personlige" gaver. Begge er fornøyde med ordningen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|