Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg vet hvem du er...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-07, 21:37   #101
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vet hvem du er...

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vet du hvem mandarin er også nå?

Nei, det gjør jeg ikke.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:38   #102
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Femte hjulet på motorsykkelen, tenker jeg at vi sier.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:38   #103
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg blir femte hjulet og sånn. :griner:

Du, det er jeg som ikke bor der dere bor...

Gammel 14-05-07, 21:39   #104
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg kan avkrefte at Saffy og Missa er barndomsvenner.

:mystisk-know-it-all:

Du skremmer meg ikke så rent lite heller! Faktisk! Har vi "snakket" sammen på NM om bakgrunn (skole etc?) Var det deg? Det var nemlig en for lenge lenge siden, da jeg var forumjomfru, som hadde gått på samme skole (tror jeg det var...).

*håper*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 21:39   #105
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Hvor bor du da??

Gammel 14-05-07, 21:39   #106
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil åpplyses.

Gammel 14-05-07, 21:40   #107
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hvor bor du da??

Se prikk.

Gammel 14-05-07, 21:43   #108
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg vet ikke jeg.... Jeg tror faktisk at hvis personen som kjente igjen meg bare sagt at h*n gjorde det, uten å si hvem h*n var selv, så hadde jeg fått helt noia og ikke våget å skrive en ting her inne mer. Hadde vært utrolig ubehagelig å vite at noen visste ting om meg, uten at jeg ante hvem som visste ting....

Folk er forskjellige. Jeg regner med at jeg kan bli gjenkjent på nett. Det skal ofte bare små detaljer til for at man kjenner igjen noen.
Jeg ville ha satt pris på en slik beskjed hvis jeg hadde bedt om tips og råd i personlige saker og trodd at jeg hadde anonymisert saken min. Klart - hadde jeg kun lagt ut lenker til strikking hadde jeg nok syntes det var en smule creepy hvis noen kom med en beskjed via moderator om "Jeg har kjent deg igjen, men ikke søren om jeg sier hvem jeg er. Hilsen heklefantomet." Hvorfor i alle dager skulle folk gi meg en slik beskjed? Så hvordan jeg selv hadde opptrådt (og ikke minst: om jeg hadde prøvd å anonymisere meg selv) hadde hatt en stor innvirkning på hvordan jeg hadde oppfattet det.

Gammel 14-05-07, 21:54   #109
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Du skremmer meg ikke så rent lite heller! Faktisk! Har vi "snakket" sammen på NM om bakgrunn (skole etc?) Var det deg? Det var nemlig en for lenge lenge siden, da jeg var forumjomfru, som hadde gått på samme skole (tror jeg det var...).

*håper*

Det har jeg jo sagt til deg i en prikk Missa.
Vi har snakket, på PM - fordi vi skjønte at vi er fra samme stedet, og ja- vi har gått på samme skole.

Gammel 14-05-07, 23:00   #110
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vet du hvem mandarin er også nå?

Litt skummelt dette. Nei jeg tror ikke det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:09   #111
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Nå har jeg lest denne setningen tre ganger og jeg fremdeles like blånn.

Jeg og!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:25   #112
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet mange av dere på Facebook.

Gammel 14-05-07, 23:25   #113
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-05-07, 23:37   #114
Muskat

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har funnet mange av dere på Facebook.

Det har jeg også, en hel haug faktisk.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-07, 23:39   #115
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hvor er bruksanvisningen til den lupen? :gir beng:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 00:00   #116
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg ville i allefall vist det..

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:25   #117
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

1. Jeg er en helt elendig detektiv, så det skal mye til før jeg kjenner igjen noen på nett.
2. Jeg er neppe så anonym at ikke noen noensinne kjenner meg igjen, men det gjør ikke noe.
3. Jeg hadde en opplevelse på et annet forum på lørdag i en MGP-tråd da det viste seg at jeg har gått på samme skole som en av brukerne der. Litt morsomt i grunnen!
4. Jeg ville gjerne visst det om noen kjente meg igjen. men lever greit i uvissheten også. Jeg hadde ikke satt pris på en som jeg vet hvem du er... Ædda bædda...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:33   #118
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo Misteri jeg visste av, og egentlig er det litt morsomt. Vi har ikke sett hverandre på 12 år, og vi hadde akkurat funnet igjen hverandre på facebook.
Og vips! Så så jeg bilde av henne i den hårtråden, også var det jo henne.

Litt glad for at jeg og Misteri ikke har vært i tottene på hverandre her inne.

Men nå har jeg jo begynt å tenke på at verden er ganske liten, og at det sikkert er mange som får seg en ahaopplevelse på treffet i juni.

Morsomt om man møter naboen liksom.

Gammel 15-05-07, 08:42   #119
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gir beng i om noen kjenner meg her inne, uten å ha sagt i fra til meg.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 08:49   #120
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville gjerne ha fått beskjed.

Ser at det har blitt en stor og lykkelig familie her.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.