|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#821 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeTapere som søker mot unge jenter med problemer er vel en kjent sak på alle skoler. Det er jo gjerne de jentene som sliter som søker mot dem. |
|
|
|
|
#822 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeAhh.. nå glipper makta:
|
|
|
#823 |
|
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHan er ikke villig til å si fra seg ordførervervet før eventuelt dom i saken.
|
|
#824 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbake
|
|
|
#825 |
|
Glamorøs
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeHerregud, så pinlig. Han skjønner ikke at dette ikke dreier seg om skyldspørsmålet, men at det han faktisk har innrømmet til nå, det som det er lagt fram beviser på og det som har soleklart lyver om er ille nok. Det virker som han tror dette er greit hvis han ikke blir dømt for overgrep.
|
|
#829 |
|
Passiv
|
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeJeg for min del syns dette er helt greit. Virkelig. |
|
|
#831 |
|
Passiv
|
Tja - han har jo rett til det. Og de som nå har ombestemt seg har jo med full viten valgt å gi ham denne retten. |
|
|
#832 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
#833 |
|
Salt in the rainbow
|
Jeg vet at han har rett til det, men hadde selv tatt anbefalingene fra høyeste hold ganske seriøst hvis det var meg...
|
|
#835 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha overgrepsanklaget ordfører tilbakeNå er det vel ikke usannsynlig at det er forsvareren hans som har rådet ham til ikke å trekke seg fra ordførerevervet, for å unngå å tilsynelatende innrømme noen skyld. Derfor sier ikke nødvendigvis det at han ikke trekker seg nå under rettsaken noe relevant eller nytt om ham. |
|
|
|
|
#840 |
|
Tidsklemma
|
Jeg er fortsatt litt forfjamset over at han ikke kan sparkes/avsettes/fjernes ... Det må da være noe mangel i regelverket her???
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|