|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rettssaken
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Fola Blakken
|
Sv: RettssakenJeg håper det er mange, mange som leser Schau.
|
|
|
|
#244 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#246 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RettssakenTakk Bai, det var fin lesing. Eg følger litt med på TV2 sitt livesenter på nett. Har det litt på øyret innimellom på jobb, men legg det bort når det eg kjenner eg må skjerme meg eller ha pause. Rettsaka har vore ei spesiell oppleving, som eg ikkje trudde ville angå meg i det heile tatt. Schou set ord på mykje av det eg kjenner, men ikkje greier å formulere.
|
|
|
#247 |
|
Librocubicularist
|
Sv: RettssakenNå ser eg Dagsrevyen, og må innrømme at eg flirer litt. Konklusjonen om at ABB er paranoid, er "et bestillingsverk fra regjeringen". Jah... Faller ikkje eit slikt utsagn på si eiga urimelegheit? |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
Hvor: Kløfta
![]() |
Sv: RettssakenFølger ikke med så fælt, bare nettaviser og Schau.. |
|
|
|
|
|
#251 |
|
I endring
|
Sv: RettssakenEn journalist som vokser inn på meg er Øivind Holthe, han skriver bare så vannvittig levende og rett fra hjertet, at jeg må tørke tårer etter hver artikkel av han. http://www.fvn.no/nyheter/innenriks/...l#.T7Kth-g5Lmk
|
|
|
#252 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: RettssakenJeg leste historien til Ina, referert fra retten i en svensk avis. Hun ble regelrett hyllet i kommentarfeltet, der flere gjerne så hun kom til sverige og ble statsminister. |
|
|
|
|
|
#253 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Han imponerer med tekstene sine, de er poetiske og nakne.
|
|
|
#254 |
|
Tidsklemma
|
Sv: RettssakenJeg syns Schau skriver bra. Han setter ord på vanskelige følelser og tanker.
|
|
|
|
#255 |
|
~~~~~~~
|
Sv: RettssakenJeg lurer veldig på hva som kommer ut av rettspsykiaterene sine forklaringer.
|
|
|
#256 |
|
Passiv
|
Sv: RettssakenMora mi har paranoid psykose og hun er absolutt i stand til å skjønne hva av det hun vet i dypet av sin sjel som hun ikke kan si til noen. |
|
|
|
#257 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: RettssakenJeg synes det er litt rart at ingen snakker om rusinduserte psykotiske tilstander. Han har jo selv erklært at han med vilje drugget seg for å ta bort empatiske vurderinger og peppe seg opp?
|
|
|
#258 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: RettssakenEr ikke mye av det de første sakkyndige kalte vrangforestillinger egentlig bare hans feilslåtte og oppblåste "markedsføringsstrategi". Det å finne på denne organisasjonen og hemmelige nettverk og dette, det var vel for å få "saken" til å virke som mer organisert og reell enn den var? Og så droppet det når han forstod at det ikke virket som reklame, men som noe som fikk ham til å høres helt sprø ut?
|
|
|
#259 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: RettssakenJeg har ikke fulgt rettsaken ord for ord, men er det ikke slik at det ikke ble tatt opptak av samtalene med psykiaterne? |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Glamorøs
|
Sv: RettssakenCandy og Polyanna: Det er mine inntrykk også.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|