|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg kjøpte kjole fra St-Martins til bryllupet jeg skal på i helga. KJolen kom idag - og den er drygen over puppene - for å si det sånn.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: noe å ha på seg i et bryllup?Nydelig kjole!
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillDe skoene jeg har har så høye hæler at jeg blir matt bare jeg tenker på dem. Nå er problemet at jeg som sagt er ganske stor (altså, nå er alt relativt) - så jeg lurer på om de ser litt stakkarslige ut under den store rumpa mi
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJa, det er utrigningen som plager meg. Det er ikke vielse, kun middag og fest, men likevel. Jeg kan spørre mr. che - men han er akk så lite opptatt av slikt.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillsleng ut bilde med den rosa toppen også. Den var LITT mye utringet for et bryllup for min smak, på byen i mine sjekkeår hadde jeg nok gått sånn. Men det er lenge siden - nå har jeg bare lange pupper og er i grunnen litt misunnelig.(Jeg bruker ikke det ordet bare negativt - mener bare at du har flotte pupper!)
![]() |
#8 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillUtrolig kul kjole ja
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg både føler og ser (i speilet i alle fall) slankere ut når jeg har litt høyde på helene. Problemet er jo at både jeg og bekkenet sliter med for høye heler.
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillKjolen er super, men skjønner det med puppene. Synes rosa topp og rosa sko høres helt perfekt ut !
![]() |
#11 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillKjolen er kjempefin, og dersom du trives bedre, ta toppen inni.
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg har også sånne pupper og kjoler med v-hals blir ofte sånn på meg. Noen ganger er det lov til å være litt outrert, men i bryllup ville jeg puttet en pen singlett inni.
![]() |
![]() |
#13 |
Smugleser
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillEnig med røkla, men det er mest fordi du ved å lure på omdu synes utrigningen er for stor, antakelig vil tenke på det selv på festen også.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg ville ikke ha tenkt "se hvilken utringing hun har og vi er jo faktisk på bryllup", men det viktige er jo at du føler deg vel. Bilde med topp vil jeg også gjerne se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg finner ikke toppen akkurat nå - den er ikke flittig brukt og kanskje den ligger på hytta...
![]() |
#16 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillEven kan du ha en brun eller turkis singlet (som tar igjen en av fargene i kjolen) inni istede for rosa. Tilbehør i gull eller " annen varm metallfarge" blir fint til den! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillJeg må si meg enig med Pelen. Ikke noe problem å gå sånn i det hele tatt.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillDen var veldig fin! Jeg tror kanskje jeg ville valgt en turkis singlet eller underkjole hvis jeg fant det.
![]() |
![]() |
#19 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillNydelig kjole, og jeg tenker nå at du er heldig som har så flott kløft. Men hvis du føler deg utilpass tror jeg en rosa blondekant inni blir veldig flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspillKjempefin kjole! Jeg ville valgt dinglet inni, tror jeg. Gjerne turkis som bluen sier.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|