Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-10, 19:30   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill

Jeg kjøpte kjole fra St-Martins til bryllupet jeg skal på i helga. KJolen kom idag - og den er drygen over puppene - for å si det sånn.

Kan man gå slik i et bryllup? (jada, jeg vet jeg ser litt matrone ut, men man kan ikke skjule fakta)

Bør jeg lete etter en topp å ha under? Jeg har en rosa topp med blonder øverst (bare blondene som vil vises).

(jeg må prøvegå kjolen litt, for jeg føler meg litt for dundrete til en slik kjole, men med tanke på at jeg ikke trives helt i kroppen min nå, så har det vært greit å slippe figursydd over magen må jeg si

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kjole.jpg (169,1 KB, 392 visninger)
Gammel 29-06-10, 19:33   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: noe å ha på seg i et bryllup?

Nydelig kjole!
Prøv med den rosa toppen inni og et par sko med høye heler, så vil du føle deg smashing!

Gammel 29-06-10, 19:35   #3
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: noe å ha på seg i et bryllup?

Nydelig kjole!
En topp under kanskje, hvis du synes utringningen blir for mye?

Gammel 29-06-10, 19:36   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe å ha på seg i et bryllup? Bilde med håp om innspill

De skoene jeg har har så høye hæler at jeg blir matt bare jeg tenker på dem. Nå er problemet at jeg som sagt er ganske stor (altså, nå er alt relativt) - så jeg lurer på om de ser litt stakkarslige ut under den store rumpa mi - men uansett: skoene er rosa metallic - så rosa topp funker fint i så måte iallefall.

Gammel 29-06-10, 19:36   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Ja, det er utrigningen som plager meg. Det er ikke vielse, kun middag og fest, men likevel. Jeg kan spørre mr. che - men han er akk så lite opptatt av slikt.

Gammel 29-06-10, 19:37   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

sleng ut bilde med den rosa toppen også. Den var LITT mye utringet for et bryllup for min smak, på byen i mine sjekkeår hadde jeg nok gått sånn. Men det er lenge siden - nå har jeg bare lange pupper og er i grunnen litt misunnelig.(Jeg bruker ikke det ordet bare negativt - mener bare at du har flotte pupper!)

Kjempefin kjole!

Gammel 29-06-10, 19:38   #7
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ta på den rosa toppen og legg ut bilde da vel!
Kjolen var flott!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 19:38   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Utrolig kul kjole ja

Ville prøvd med topp under, og med de skoene du skriver om, må det jo bli kjempekult!

Gammel 29-06-10, 19:39   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg både føler og ser (i speilet i alle fall) slankere ut når jeg har litt høyde på helene. Problemet er jo at både jeg og bekkenet sliter med for høye heler.

Det er vel ingen som skal se rumpa di? Kjolen skjuler vel den, vil jeg tro.

Gammel 29-06-10, 19:40   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Kjolen er super, men skjønner det med puppene. Synes rosa topp og rosa sko høres helt perfekt ut !

Gammel 29-06-10, 19:41   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjolen er kjempefin, og dersom du trives bedre, ta toppen inni.
:unnelig: for jeg skal i bryllup om 14 dager og har ikke funnet kjole ...

Gammel 29-06-10, 20:08   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også sånne pupper og kjoler med v-hals blir ofte sånn på meg. Noen ganger er det lov til å være litt outrert, men i bryllup ville jeg puttet en pen singlett inni.

Kjolen var forøvrig veldig fin. Jeg likte fargene.

Gammel 29-06-10, 20:17   #13
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Enig med røkla, men det er mest fordi du ved å lure på omdu synes utrigningen er for stor, antakelig vil tenke på det selv på festen også.

Og så synes jeg du var smashing!

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 20:20   #14
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke ha tenkt "se hvilken utringing hun har og vi er jo faktisk på bryllup", men det viktige er jo at du føler deg vel. Bilde med topp vil jeg også gjerne se.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 20:36   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Jeg finner ikke toppen akkurat nå - den er ikke flittig brukt og kanskje den ligger på hytta...

Gammel 29-06-10, 20:45   #16
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Even kan du ha en brun eller turkis singlet (som tar igjen en av fargene i kjolen) inni istede for rosa. Tilbehør i gull eller " annen varm metallfarge" blir fint til den!

Du kan jo foresten ha en underkjole under, og ikke singlet..

Fin kjole!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 20:46   #17
Maryan
Aktiv

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Maryan er litt kul
Standard

Jeg må si meg enig med Pelen. Ikke noe problem å gå sånn i det hele tatt.
Men for all del, føler du det ubehagelig, så ta noe inni!

Kjolen er nydelig! Elsker fargene i den!

Gammel 29-06-10, 20:47   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var veldig fin! Jeg tror kanskje jeg ville valgt en turkis singlet eller underkjole hvis jeg fant det.

Gammel 29-06-10, 20:51   #19
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Nydelig kjole, og jeg tenker nå at du er heldig som har så flott kløft. Men hvis du føler deg utilpass tror jeg en rosa blondekant inni blir veldig flott.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-10, 20:54   #20
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin kjole! Jeg ville valgt dinglet inni, tror jeg. Gjerne turkis som bluen sier.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.