|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Permakulturell
|
Sv: PulkVi kjøpte Fjellpulken brukt for 4 år siden og brukte den mye og hardt helt frem til i år. Da solgte vi den for 500,- mindre enn vi ga for den. Pengene vi fikk for fjellpulken brukte vi på en transportpulk for langturer.
|
|
|
#22 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PulkNå har jeg bestemt oss for å kjøpe pulk. Fjellpulken. Siste avklaring som gjenstår nå er om vi skal kjøpe med eller uten posen? Vi har Hollyposen fra før (lang dunpose med den-derre bamsen oppi fra Odenwälder (?)). Er den varm nok eller er Fjellpulkenposen varmere?
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Vi bruker Easygrowposen (med dun, lik holly tror jeg) oppi med lammeskinn i bunn av posen (evt. under posen) og det ble helt topp.
|
|
|
#24 |
|
Smugleser
|
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Som nevnt (tror jeg) har ikke vi noen pose til pulken. Vi bruker den gamle Voksien, med et saueskinn under. Og tar av støvlene til barnet før vi pakker oppi.
|
|
|
#25 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Vi brukte en Vanvikpose (som Voksipose, med ull). Hadde lammeskinn og ullteppe i bunnen. Ullteppe også over posen. Det blir veldig kaldt nede ved bakken, spesielt midt på vinteren før sola kommer fram og varmer. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Vi har Fjellpulken, og har brukt diverse ymse poser i den, deriblant egenproduserte.
|
|
|
#27 |
|
Etylbarbital
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Takker, jeg er overbevist!
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Jeg ser du har bestemt deg, men jeg vil likevel slå et slag for Nordic Cab! Vi hadde Fjellpulken et par år før vi solgte den i fjor (den lå fem minutter på finn.no før den ble solgt ...), og kjøpte Nordic Cab. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Etylbarbital
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Takk for svar fra deg også, daffy! Jeg er enig i at det er mye som frister med Nordic cab - spesielt tenker jeg på at den kanskje er lunere for barnet pga. luftisolasjonen som det blir mellom vognen og bakken, men for oss så er vanlig pulk mer egnet. Det både fordi vi har 2 sykkelvogner fra før som vi er veldig godt fornøyd med og ikke minst fordi skituren starter rett utenfor huset (vi er nærmeste nabo til Nordmarka og lysløypa begynner ved huset vårt) - dvs. at pulken skal aldri inn i en bil.
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 10-02-10 kl 11:51. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Ah, så deilig det må være med skiløyper rett utenfor døren! Da er sikkert Fjellpulken best for dere. Fordelen med den er jo at den er litt bedre å trekke. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Hertuginne
|
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Vero: Vi har en pent brukt voksi dere kan få låne (langvarig utlån) om dere finner ut at dere trenger noe annet enn dunpose i pulken.
|
|
|
#33 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pulk (skal kjøpe, men trenger vi posen?)Selv om du har bestemt deg, vil jeg bare si litt om Norpulken
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|