Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stroppeløs kjole og hengepupper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 21:56   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Stroppeløs kjole og hengepupper

Hvordan er det nå igjen? Hjelp en stakkars ujålete sjel

Jeg skal i bryllup om to uker og skal ha på meg en veldig fin og enkel kjole. Sist jeg hadde den på meg var jeg høygravid - ja, jeg er en enkel sjel og er ikke så nøye på det. Prøvde kjolen nettopp og den sitter helt okei.
Til mitt forsvar skal jeg i et helt annet bryllup hvor det ikke er noen mennesker som var i det forrige for tre år siden

I hvert fall trengte jeg ingenting til å holde puppene oppe sist, for da gjorde magen jobben.

Hjelp mottas med takk.

Sånn ser den ut.

Gammel 10-06-10, 22:01   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stroppeløs kjole og hengepupper

Hvis den fortsatt sitter like fint over puppene kan jeg ikke skjønne hvorfor du ikke skulle kunne bruke den!!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:01   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du god BH, så gjør vel den jobben, vil jeg tro. (uten stropper, seff)

Gammel 10-06-10, 22:03   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er det du trenger hjelp til? Å fortelle deg at du ser smashing ut? :forvirret:

Smashing.

Gammel 10-06-10, 22:04   #5
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det bildet ble vel da tatt sist du brukte kjolen, ja? En stroppeløs BH er tingen.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:04   #6
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig smashing!

Gammel 10-06-10, 22:07   #7
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Change på senteret har sikkert et stroppeløst vidunder du kan bruke under kjolen. FLott var den! (og du)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:05   #8
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt forvirret. Har du hengepupper eller er høygravid på det bildet? Slik så ikke jeg ut høygravid, altså, og ikke ser, eh, struppepuppene, eh, mine sånn ut heller.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:08   #9
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Ser den sånn ut eller så den sånn ut?
Om den ser sånn ut kan du lett gå slik, om den så sånn ut må vi nok se et nytt bilde.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:17   #10
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Du må nesten poste et bilde fra i dag med den kjolen på så kan vi si om det går.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:39   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg tenkte dere kunne se hvordan den ser ut over bysten, kjolen altså, ikke jeg.
Jeg var 34 uker på vei da bildet ble tatt og det er jeg faktisk ikke i det hele tatt nå for tiden. Nå er puppene mine veldig dinglete og langt nede inni kjolen.

Men dere tror altså at en stroppeløs BH holder oppe alle mulige pupper? Jeg er faktisk ganske uerfaren på dette punktet, så hvis det er et veldig enkelt svar på et snodig spørsmål, så kjøper jeg gjerne den

Gammel 10-06-10, 22:41   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gode strapless-BH-er fikser det aller meste, kanskje med unntak av veldig store, tunge pupper. De funker sjelden stroppeløst. Noen fordeler (ahah) skal man ha av å ha ammet av seg det verste. ( )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:43   #13
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Jeg kjøpte meg en stroppeløs på Kappahl, sånn med "klister" på Har aldrig hatt troen på sånne, men det funket faktisk!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 23:18   #14
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Jeg kjøpte meg en stroppeløs på Kappahl, sånn med "klister" på Har aldrig hatt troen på sånne, men det funket faktisk!

Åh, klister på, det funker altså, må prøve det når jeg skal ha på kjole som krever noe sånt!
Ellers anbefaler jeg å kjøpe en dyr BH i en undertøysbutikk som finner akkurat din størrelse.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 23:13   #15
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

God bh og tape.

Gammel 10-06-10, 23:20   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ser veldig slank ut, da kan sånn puppetape være flott i en slik kjole. Du var kjempefin på bildet. (Jeg anbefaler dog å prøve et par ganger først, jeg synes i alle fall det var greit. Jeg er dog litt for tjukk for slik tape.)

Gammel 11-06-10, 00:05   #17
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

om aaaalt henger og slenger eller er for svært funker: gaff ( ja god gammeldags gaff, den fra biltema har dårligst lim så da beholder du huden) teip underdelen av puppene helt rundt så du får sånn skvisopp kløft, og legg bryst innlegg( sånne geledingser som likner kyllingfileer) under inni bh-en.( kan sikkert bruke hva som helst som innlegg)
Tape dem fast så de holder seg der de skal....nesten ikke så ubehagelig som det høres ut. Pass på at tapen er så pass langt ned at du ikke får en lang pølse pupp men at det fortsatt ser ut som to. Nøye utprøvd og velbrukt triks den gang jeg var liten spurv og det var tid for å vise bademoter og tøy man ikke kunne ha noe synlig under (før photoshopp :rulator: )

Gammel 11-06-10, 08:16   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tunge pupper og med en stroppeløs BH fra Marie Jo gjorde susen. Helt imponert jeg.

Gammel 11-06-10, 08:27   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har noe sånt noe fra Fantasie:

Det gjør susen. Men det må være paddet.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 08:53   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker 70F og stroppeløs BH funker som bare det. Men det er en fordel om kjolen sitter godt over brystet og holder alt litt ekstra på plass. Puppene har visst flyttet litt sørover med årene.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.