|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: HageforumDere får vise oss på forumet (i form av mangfoldige tråder) at dere virkelig, virkelig, virkelig vil ha det og virkelig, virkelig, virkelig har tenkt å bruke det.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HageforumJa, det hadde vært veldig fint! Jeg kan ikke skryte på meg grønne fingre, men har litt hage og syns jo det er fint når det blomstrer og gror rundt huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hageforum
Det er det som er problemet: Det er ikke ETT underforum som dekker disse temaene. Vi har ett underforumforum for Hjem & utstyr (Hus, kunst, design, utstyr, mm.) og ett underforum for Fritid og Hobby (Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter) Hvilke av disse to skal dekke hage? Er hage en hobby? Er det en del av hjemmet? Dermed mener jeg at aktiviteten og interessen for hage tilsier at et eget egnet underforum for dette kan være på sin plass, eventuelt en endring av navnet/tittelen til ett av de eksisterende underforumene.
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HageforumEnig med Palmen om at Hus, hjem, fritid og hobby ikke dekker hagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hageforum
Nå er det det, undertittelen til forumet «Hus og utstyr» er endret til «Hus, hage, kunst, design, utstyr, mm.». |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: HageforumDet trengs et eget hagehjørne slik at hagenerdene (jeg har hørt de finnes her inne) tør å komme ut fra skapet sitt. Der de kan vise frem bilder og bedløsninger, drømme om hva de skal så neste år og spre hageglede og hagekunnskap og misjonere om lykken litt jord under neglene gir. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|