|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Fra hvilken alder arangerte dere bursdagsfest for barna? | |||
1-årsdagen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 18,64% |
2-årsdagen |
20 | 11,30% |
3 år |
40 | 22,60% |
4 år |
78 | 44,07% |
5 år |
21 | 11,86% |
6 år |
2 | 1,13% |
7 år |
2 | 1,13% |
8 år |
1 | 0,56% |
9 år |
0 | 0% |
10 år |
0 | 0% |
Har ikke barn / barnet er under 1 år |
1 | 0,56% |
Annet |
5 | 2,82% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Poll: Fra hvilken alder arrangerte du/dere barneselskap?Bursdagsbesøk altså. Barnebursdag.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 31-05-10 kl 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/ dere barneselskap?Hos oss fikk storebror feire med egne venner fra 4 år og lillebror fra 3 år. Årsaken til at storebror ikke fikk feiret 3-årsdag annet enn med familien var at lillebroren ble født prematurt med ks to dager tidligere.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/ dere barneselskap?Vi har staret fra 3 år, da bare med noen få nære venner. Fra 4 år også med barn fra barnehagen. Voksenselskap/familieselskap har vi hatt sporadisk når det har passet sånn.
![]() |
#5 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/ dere barneselskap?4 år er en grei alder synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/ dere barneselskap?Vi har ikke startet enda. Kommer ikke til å starte i år. Kansje til nesteår når han blir 4. I år har han ikke noe interesse for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
nygift
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Startet med barnebursdag da de var 4 år, voksenselskap fra 1 år.
![]() |
#9 |
Javel
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Her har vi arrangert barneselskap fra de var 1 år. Da for venner med barn på samme alder.
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?
Det har vi også. Dvs vi har invitert våre venner både med og uten barn. Rene barneselskap har ingen av de hatt enda(storebror blir 5 i sommer, og lillebror ble 2 i april)
![]() |
#12 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Familieselskap fra første bursdag. Da er det unger der og, Gudforeldre og sånt.
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Familiebursdag fra 1 år for begge, eldste hadde barnebursdag fra 2 år mener jeg å huske, mens yngste hadde sitt første rene barnebursdag nå i år 5 år gammel. Hun har ikke spurt om det før, og vi har da ikke stresset med det siden det alltid er flere barn i familiebursdagen. Vi hadde tenkt å ha på fireårsdagen ifjor, men da skar det seg pga påskeferie og sykdom.
![]() |
#14 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Første feiring med andre enn familien var i år for storebror og han ble 5 år. Tenker det blir for lillebror neste år og da blir han 4
![]() |
![]() |
#15 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Her er det ganske vanleg at barna byrjar med barneselskap når dei fyller fire. Det vert praktisert også av oss. Men med Lillebror har me hatt bursdagsbesøk av den vesle, amputerte barselgruppa. Kjekt det
![]() |
#16 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Hadde noen venner på besøk i fjor da de ble 1 og 3, (mest for 3 åringen, men det er en uke mellom dagene) og første bhgselskap i år da han ble 4.
![]() |
#17 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Det har vært plenty barn, også barnehagevenner og nabobarn, i alle selskapene, men eget selskap med bare bursdagsbarnets venner først på fireårsdagen (da hadde vi familieselskap i tillegg).
![]() |
#18 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Selskap med venner og venners barn + familieselskap fra 1 år, barnehageselskap i tillegg fra 4 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Poll: Fra hvilken alder arangerte du/dere barneselskap?Åja jeg leste "barneselskap", du mener altså familieselskap også? Jeg svarte 2 år, men det gjaldt barneselskap. Vi hadde stort familieselskap til eldste sin ettårsdag.
![]() |
|
|