|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg har det sist året blitt helt vill og gal og kjøpt opptil flere plagg i knæsje farger. Stort sett Boden-skjørt, i oransje, knallrødt eller lilla.
![]() |
#2 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Samme farge, men i en blekere utgave? Eller svak orange til knall lilla?
![]() |
#3 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Svakt oransj? Hm - klarer ikke helt å se det for meg. Blir ikke det fersken?
![]() |
#4 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?
Hehe.. gjør vel ikke det? Bare ikke så sterk farge som på skjørtet/underdelen? Altså jeg har ikke peiling, bare gjetter..
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?
![]() |
#7 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Hvorfor kan du ikke bruke like knæsj oransj på overkroppen?
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Kan noen vise meg dus oransj?
![]() |
#10 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg syntes skjørt som gjør mye ut av seg er penest med en hvit topp til. Syntes ikke det er noe fint når man blir rosa fra topp til tå, med mindre det er en kjole feks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg synes oransj kan være veldig fint til off-white.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg har et oransjemønstret skjørt som faktisk er fint med en rød topp.
![]() |
#13 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg har et lilla boden-skjørt, som jeg bruker med mørkeblå topp til. Det er skjørtet med rundinger på, som har mørkeblå bakgrunn. Ellers bruker jeg lilla-farger til det skjørtet, det funker også fint, synes jeg.
![]() |
#14 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg bruker svart eller hvitt til, eller plukker opp en av fargene i skjørtet (f.eks lilla genser til grønt skjørt med lilla mønster). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg plukker opp en av fargene i skjørtet. På Zara og H&M har de typisk singleter og t-skjorter i alle mulige farger, og med en av hver i skapet hjemme så finner man nesten alltid en nyanse i skjørtet man kan plukke opp. Og det blir mye finere og helhetlig enn en annen farge. Hvis ikke jeg klarer å plukke opp en farge, så blir det hvitt til. Punktum. (Kanskje svart om vinteren.)
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Jeg syns da alltid Polyanna er så fint kledd jeg. :hjelper til så godt jeg kan: |
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Hvordan matcher jeg knæsje farger?Orange, knallrødt og lilla: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|