|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonJeg har akkurat lest denne artikkelen, om det ene barnet som ble skadet i den grusomme teltbrannen Salangen, og innrømmer at jeg er rørt til tårer. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dramaqueen
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonDet er så vanvittig sterkt og brutalt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston
Jeg mener å ha lest at hun og de andre 2 overlevende barna alle ligger på Haukeland.
|
|
|
#6 |
|
Viser tenner
|
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonDet er helt grusomt! Jeg velger å ikke lese artikkelen, for bildene i hodet mitt kommer til å hjemsøke meg i nattesvis ...
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonBuhu, her triller tårene. Jeg kan ikke vagt forestille meg hvordan det må være å ha en liten gutt som er så sterkt skadet og nok har hatt vanvittige smerter, på tross av dop og medisiner.
|
|
|
#8 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonUff, jeg klarer rett og slett ikke lese, det er så grusomt at jeg har ikke ord.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonJeg gråter sjelden av det skrevne ord, men denne artikkelen gjorde noe med meg. Stakkars gutt, stakkars familie. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonDet var sterk lesing. (og artikkelen synes jeg var skrevet med respekt, uten å grafse i denne tragedien) Sist redigert av Teflona : 22-05-10 kl 21:25. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonJeg begynte å tute før jeg kom til teksten. En inntullet fireåring bak plast, og smerter som høres ubeskrivelige ut. Denne ulykken har gått sterkt inn på meg.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonVirkelig tragisk ulykke
|
|
|
#14 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i Boston
Jeg har også hørt en del som ikke står i media og kjenner tårene kommer bare jeg tenker på det
|
|
|
#16 |
|
rakkarpus
|
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonSterkt
|
|
|
#19 |
|
ctrl+z
|
Sv: Teltbrannen - om barnet som er på sykehus i BostonJeg er av dem som ikke orker å lese artikkelen. Denne ulykken har gått hardt innpå meg. (vi bruker mye lavo) For en forferdelig tragedie.
|
![]() |
|
|