|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg har kjøpt meg disse i dag, rååååsa Converse.
|
|
|
#4 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Man er ikke for gammel for sko man liker, sånn er det nå bare. Man bestemmer selv hvor gammel man vil utgi seg for å være.
|
|
|
#5 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Man blir ikke for gammel for farger heller, nyt de nydelige råååsa skoene dine du.
|
|
|
#6 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg er fullstendig forelsket og i dag har jeg kjøpt enda et par, røde denne gangen. For sorgen var jo stor i dag tidlig når jeg hadde på rød- og hvitstripet topp som kræsjer fullstendig med rosa sko.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg er en ganske satt førtiåring, men til og med jeg kunne funnet på å gå i slike.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg har ikke sansen, men jeg ser ikke akkurat stygt på de som bruker det. Hvis du liker de så beholder du de selvføgelig! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Tror ikke de er noe for meg heller, men om du føler deg vel så go for it! Synes ikke det er veldig spesielt å gå må de i alle fall, jeg ville vel bare tenkt at du var en sporty jente.
|
|
|
#10 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg syns ikke noe særlig om skoene, men det har ikke noe med alder å gjøre.
|
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg tenker at de fort blir møkkete, men at du er 35 har ingenting å gjøre med at jeg blir litt skeptisk. Men converse i seg selv er bare kult. Det bruker faren min også, og han er 58.
|
|
|
|
#12 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?At noen ikke liker skoene kan jeg leve med så lenge jeg ikke ser krampaktig ut, så dette var bra.
|
|
|
#14 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Beholde! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Jeg har converse og er 33. :kommer ut av skapet: Og jeg er ungdom - ikke ungdommelig.
|
|
|
#16 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?definitivt keep! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Deilige!
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?Returnerer du dem, ja da er du jo ikke riktig navla! De var superfiiiine |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Er jeg for gammel for disse skoene?De var fine, og du kan ha dem, så absolutt. |
|
![]() |
|
|