|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
<insert something witty>
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() TravianEr det noen her som spiller travian? Synes det ser litt artig ut, men har fått inntrykk av at det er lurt å være med i en allianse... Noen som har noen gode tips om spillet å komme med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TravianTravian ja.
![]() |
![]() |
#3 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: TravianHar ikke prøvd Travian, men har spilt en del andre browserspill oppigjennom. Jeg har aldri orket og spille dem særlig lenge, da de krever at du nærmest er pålogget 24 timer i døgnet. Travian er vel regnet som et av de beste så dersom du har lyst til å prøve så er det jo bare og hoppe i det. Jeg fant noen tips her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Travian
Et tips er å velge 3xspeed-serveren, hvor spilletiden er ca 100 dager fra serverstart til sluttspillet starter. På de andre serverne er spilletiden til sammenlikning det tredoble. Disse spillene tar tid, men hvor mye tid man legger i det velger man selv. Det er alikevel ingen hemmelighet at de kontoene som gjør det aller best har flere spillere, og er online hele døgnet. Sånt noe orker ikke jeg.
![]() |
![]() |
|
|