|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg aner virkelig ikke. Dumhet, kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?
Og lekring. Det er viktig.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg bidrar med mitt nærvær.
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 05-01-10 kl 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Overhode ingenting!
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Rare, uforståelige meninger, formulert på utrolig klønete og dumme måter.....
![]() |
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Tja? Jeg jobber meg opp mot å kunne bidra mht ernæring og kosthold, men foreløpig tror jeg jeg lærer like mye som jeg bidrar
![]() |
#11 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Ikke så mye fornuftig tror jeg. Sitter vel på litt kunnskap og erfaring om noe, men er ikke så flink til å formulere meg.
![]() |
#12 |
Pauset
|
Kjenner meg igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Legemidler og politisk innsikt.
![]() |
#15 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Det er ikke så mye fornuftig tror jeg. : overfladisk: Jeg aner virkelig ikke. I NM-tider engasjerte jeg meg litt i "Jeg-har-et-problem-tråder", og da særlig sosiale problemer, samlivsutfordringer, økonomiske problemer osv. Bladde opp i sosialtjenesteloven, informerte om regler etc. Brukte mer av den profesjonelle biten av meg tror jeg. Her på FP er det mindre av den typen tråder, i tillegg til at interessen har vridd seg litt. Jeg bidro litt på matfronten på FP tidligere, og interesserer meg for politiske diskusjoner.
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Nå om dagen bidrar jeg vel mest med sutring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
i tåkeheimen
|
Der har dere visst meg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
tankefull
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg tror jeg er ganske usynlig her, og bidrar nok ikke særlig mye. Dog kan jeg litt om amming og pumping, samt jeg har et barn med spesielle behov, så jeg bidrar i de tilfellene det kommer opp noe som jeg kan noe om i den forbindelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Helse/medisin. Fjas. Skravling. Og klaging.
![]() |
|
|