|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva ønsker du deg / får du fra mannen?En parallell til diverser tråder om mennenes gaver.
|
|
|
|
#3 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Nye skisko!
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg aner ikke hva jeg får fra hvem, men min generelle ønskeliste til jul inneholder snowboardbukse, danseskøyter, pølse-add-on til Kitchen Aiden, ny mobiltelefon, første sesong av True Blood, og boken På vegne av venner.
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Vi kjøper ikke gaver til hverandre, så jeg får ingenting. Men hadde jeg fått noe, OG mannen min hadde vært rik, så hadde jeg ønsket meg en Kitchen Aid.
|
|
|
#8 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?En gave han har brukt mer enn 5 min på å finne lillejulaften.
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg har nevnt at jeg ønsker meg treningshansker. Nye sådan, de gamle er slitt
|
|
|
#11 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg ønsker meg en ny klokke, iPhone og Moods-superundertøy. Men så falt jeg pladask for et stjernesmykke som Audrey Tautou har i den nye Chanel-reklamen, så jeg lurer på om det skal stå øverst (hvis ikke det koster en formue...) Vi skal til London i januar, så jeg håper å finne det eller noe annet der
|
|
|
|
#12 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg ønsker meg undertrøyer i ull/silke, en god ansiktskrem, ny parfyme og gavekort på strikkebua. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?
Det kommer fra Chanel sin Fine Jewellery collection, så det er vel ikke gratis.
|
|
|
#14 |
|
På flyttefot.
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?
Hehe, neppe gratis nei... Men jeg drømmer om at det er oppnåelig i London
|
|
|
|
#16 |
|
På flyttefot.
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Men det var jo også veldig fint da, MinaX! Takk for tips
Sist redigert av kiddo : 03-12-09 kl 22:04. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg aner ikke hva jeg får, men jeg ønsker meg;
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg fikk en kitchen aid i bryllupsdagspresang i år, så jeg har egentlig fått presanger langt utover budsjettet i år.
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Vi gir hverandre forlovelsesringer, men tipper det kommer en liten ting i tillegg. Aner ikke hva. |
|
|
|
![]() |
|
|