|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva får mennene deres i julegave?Enkelt og greit...
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Ingen hjelp å spore her, vi har kjøpt Nespressomaskin til hverandre i julegave. Men han får noen ekstragaver fra ungene da, OCC-lue, OCC-slips og OCC-klokke. |
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Mannen får ekstern blitz til kameraet og muligens en genser. Også har jeg spytta i på et nytt objektiv han kjøpte her om dagen.
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Fra meg får han en sånn, som gir meg også litt mer sjelefred (hvis den virker etter intensjonene). Fra vesla har jeg tenkt at han skal få tøfler.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Mannen får Nespressomaskin av meg til kombinert jul og bursdag (forbannet være bursdager innenfor en måned av julaften). Av barna får han bøker og kult skiundertøy.
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva får mennene deres i julegave?[quote=Scarlett;1963790]Mannen får Nespressomaskin av meg til kombinert jul og bursdag (forbannet være bursdager innenfor en måned av julaften). Av barna får han bøker og kult skiundertøy.[/quote]
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?
Så hjertens enig! Jeg kniper heller litt inn på de andre gavene hvis det økonomiske puslespillet blir vanskelig. Mannen sin gave har høy prioritet.
|
|
|
#9 |
|
Javel
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Min mann er ganske håpløs på å finne på julegaver til meg, så det er sjelden de blir en overraskelse...jeg får som regel det jeg ber om/ønsker meg. Så i år snakket vi om å kjøpe WII, og den er nå i hus og den blir nok julegave til meg. Men det jeg har gjort da er at jeg har kjøpt WII Fit med balansebrett fra meg til mannen (he he en liten baktanke, jeg ønsker meg også dette he he). Men jeg skal nok finne på en liten ting til fra nissen.
|
|
|
|
#11 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Pulsklokke, fleecejakke og en sykkelbiografi. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Alle mine menn får det samme. De får en pils på stampuben sammen med en bra Kirsebærsamtale.
|
|
|
#14 |
|
Viser tenner
|
Fine gaven. Det ønsker jeg meg.
|
|
|
#15 |
|
Multitaskingmaniac
|
Jeg vil ha!
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Frank får tur til Riga (sammen med meg i april..
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Han får Kenwood Major fra meg, og jeg får det av han. Kun en maskin da. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva får mennene deres i julegave?Her syns vi fortsatt det er gøy å kjøpe hemmelige julegaver til hverandre og ikke noe praktisk vi trenger og kjøper sammen på forhånd. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Enig. Det høres drepende kjedelig ut. Jeg mener, kjøkkenutstyr som er planlagt på forhånd? Storinnkjøp gjør vi alltid før jul, vi klarer likevel å finne noe å legge under treet. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
For meg er det ikke drepende kjedelig. Jeg gleder meg til den første julen med den fantastiske mannen, jeg (og hvis det ikke var veldig cheesy hadde jeg sagt at han er en gave i seg selv). |
|
|
|
![]() |
|
|