|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Vi falt pladask for hverandre samtidig tror jeg. Men det var med blanda følelser jeg gikk til første daten etter vi hadde truffet hverandre, på grunn av aldersforskjellen (13 år). Akkurat hva jeg falt for kan jeg ikke sette fingeren på. Modenhet, vennlighet og utseende er ord som ramler ned i hodet på meg, uten at jeg har filosofert så veldig på dette. Jeg traff mannen en måned etter at jeg hadde bestemt meg for å droppe menn for en lang tid fremover. Det gikk ikke.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?
Høres kjent ut gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette er nesten som om jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at aldersforskjellen "bare" er 12 år og at eksotisk og verdensvant nok passer bedre enn modenhet og vennlighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg er skilt, men mannen jeg giftet meg med traff jeg gjennom søsteren. Jeg var egentlig forelsket i broren hans. Men han ville ikke ha meg, så da måtte jeg ta til takke med broren.
YNWA ![]() Stolt mamma til 8 flotte skapninger. ![]() Sist redigert av Crimina : 18-11-09 kl 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg faller ikke for menn, jeg bare bruker dem.
![]() |
#8 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Denne trengte jeg nå, kjenner jeg.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg var bare 16 år når jeg forelsket meg i mannen min og på den tiden var det kun utseendet som var viktig. Det tok 1.5 år før vi ble sammen og egentlig er det et under at vi holdt ut de første årene. Det var nok mest det fysiske som var greia for oss begge. Han var en litt sånn "bad boy" mens jeg var en skikkelig engel som aldri gjorde noe galt. Nå er det 20 år siden vi ble sammen og vi har blitt mer like med årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Han var bare så sinnsykt sexy.
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Mannen brukte lang tid og mye overtalelse for å få meg interessert. Virkelig. Jeg har aldri siden sett ham være så målrettet på noe som helst som gjelder følelser.
![]() |
![]() |
#12 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg hadde nettop flyttet hjemmefra og hadde bestemt meg for et guttefritt år etter et par år med en del forelskelser og skuffelser jeg ikke orket mer av.
![]() |
#13 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg traff mannen en kveld jeg og eksen skulle ut på byen og feire fagbrevet mitt som kokk, og siden han hadde en kamerat som var kokk fant eksen ut at han måtte jo bli med. Vi var egentlig ikke helt sammen lenger, eksen og jeg, men av beleilige grunner hang vi sammen fremdeles, man har da sine behov.
![]() |
#14 |
Originala
|
Det må jeg si! Jeg lever i den troen at å flytte sammen etter noen få uker (eller måneder for den saks skyld) er drepen for et forhold, men sånn er det sikkert ikke for alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ctrl+z
|
Absolutt ikke. Jeg flyttet inn til mannen etter at vi hadde vært sammen i tre uker fordi jeg skulle hjelpe han da han brakk beinet. Jeg har visst bare glemt å flytte ut igjen.
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
Nei, ikke for alle. Mannen flyttet offisielt inn hos meg etter 3 måneder, men da hadde han stort sett vært der hele tiden allikevel siden den dagen vi ble kjærester.
![]() |
![]() |
#17 |
lider av tastleksi
|
Vi har kanskje hatt en annen utvikling i forholdet enn de som venter, vi som flytter sammen kjapt.
![]() |
#18 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Neida. Mannen flyttet inn til meg etter tre måndeder og vi bor fortsatt sammen og er godt gift nå 11 år senere.
![]() |
#19 |
Tøff
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Hmh, jeg falt ikke for noe spesiellt tror jeg. Det vil si, jeg veit ikke. Mett har bare alltid gitt meg sommerfugler i magen. Til og med på den tiden vi bare spilte MMORPGs sammen og jeg ikke hadde møtt ham "på ånkli" engang. Da han sluttet å spille det spillet vi begge spilte sendte han meg en melding jeg fikk når jeg logget meg på der han sa hadet bra og sånn, og den har jeg enda. Jeg tok en screenshot av den nemlig.
![]() |
#20 |
Originala
|
![]() Sv: Hvorfor falt du for din partner?Jeg var bare 19 (nærmere 20) år da vi møttes, og umiddelbart var det utseende og "typen" jeg merket meg. Og da vi kom i prat, viste det seg at vi hadde en del til felles, vi pratet bra sammen og lo mye sammen. Jeg ble rett og slett skikkelig forelsket! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|