|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avJeg blir så innmari sint. Hva er det med folk som skal trenge seg på bussen mens jeg forsøker å gå av?
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avDer er vi heldige, her er det utgang bak og dem som skal på går på forran. Men så bor vi ikke i storby heller. Skjønner det er irriterende, som oftes opplever jeg det når jeg skal ut av heisen med barnevogn og folk nærmest trenger seg inn. Husker jeg engang sa att jeg kommer ikke ut før du flytter deg. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avDet er ganske håpløst ja. Og dette med at ingen reiser seg for å hjelpe ei som skal inn med vogn. En gang måtte bussjåføren reise seg og komme for å hjelpe meg opp trappene bak, da jeg kom inn satt det 30 tryner og stirret ut vinduet.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått av
Da ser man en av de øvrige passasjerene i øynene og spør pent: Kan du hjelpe meg?
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Jepp, unge gutter hjelper! Men jeg har aldri opplevd å bli oversett når jeg ber om hjelp, og det er jo ikke noe vaskelig å rope: Unnskyld, kan noen hjelpe meg med barnevogna?
|
|
|
#6 |
|
Ringskrømt
|
Det har jeg. Folka som satt i setene rundt inngangen så bare bort da jeg spurte, så etterhvert kom bussjåføren. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#8 |
|
Tøff
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avJeg annonserer på utvendige høyttalere at folk må slippe av dem som skal av før de trenger seg på, men det er jo alltids noen som har møkk i øra.
|
|
|
#9 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avJeg bor i en liten by, men jobber i en stor by og dette var skikkelig kulturkræsj for meg i begynnelsen. Nå har jeg blitt mye tøffere og presser meg av mens jeg høyt mumler stygge ord. I begynnelsen var jeg livredd for ikke å komme av bussen i rushtid så jeg stod alltid (i 30 min) ved utgangen.
|
|
|
#10 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avJa, det er helt utrolig at man ikke kan vente med å gå på før de andre har gått av.
|
|
|
#11 |
|
www.bomulls.no
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avJeg blir mannevond at slikt, det samme med køståing rundt omkring. |
|
|
|
#13 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avVirker som folk har det veldig travelt ja.
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avDet er utrolig irriterende, jeg dytter vekk folk jeg.
|
|
|
#15 |
|
Ringskrømt
|
Jeg har litt buss-skrekk pga dette. Jeg opplever svært sjelden at noen hjelper meg med barnevognen. Min erfaring er at damer (i alle aldre) og menn er lite hjelpsomme, mens gutter i ungdomsskolealder er svært hjelpsomme. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Har bakt søte kaker
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avBuss, trikk eller t-bane, samme irritasjonen uansett. Jeg bare går rett på, uten å ta spesielt mye hensyn. Det er en av de få gangene i livet jeg tillater meg å være skikkelig bitchy.
|
|
|
#18 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Det er akkurat det du ikke skal gjøre! Like før jeg rødprikket deg altså!
Det enkle er ofte det beste!
|
|
|
|
#19 |
|
Hertuginne
|
|
|
|
#20 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Frustrasjon: å gå på bussen før alle har gått avJeg sier fra stadig vekk. Senest forrige uke da en skokk kjerringer i førtiårene trengte seg på mens jeg sto midt i døra med handleposer og skulle av. Jeg er ikke smal, for å si det mildt, men likevel svermet de på og presset seg rundt meg. Jeg sa veldig høylydt ifra, men de evner jo faen ikke å forstå hvordan de holder på.
|
![]() |
|
|