Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barna til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 18:31   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Hva får barna til jul?

Jeg jakter på ideer
Her tipper jeg de får 100 dollar hver (vi drar til USA i februar), og så blir det noe lite attåt.
8 åringen får nok DS spill, 11 åringen trolig et PS3 spill (fifa) som han ønsker seg, mens snart 6 åringen er jeg noe usikker på. Mulig jeg strikker noen dukkeklær til henne.

Hva får deres barn?

Gammel 11-11-09, 18:35   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul?

Vesla ønsker seg hus til Littlest Petshop, visstnok, så det får hun av svigers tror jeg. Og så ønsker hun seg en hai-bamse fra Ikea (hun elsker disse "naturtro" dyrebamsene og samler på dem) og noen DS-spill. Minsten er jo for liten til å komme med konkrete ønsker, jeg får se hva det blir til ham. Blir vel noen kjekke leker, tenker jeg. Kanskje Drømmehagen-stæsj, han ELSKER Drømmehagen.

Gammel 20-11-09, 21:19   #3
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

5-åringen: Star Wars-skip, på tilbud til 299,-
3-åringen: Prinsessekjole, på tilbud til 79,50

Ingen store utskeielser altså. Men jubelen kommer til å stå i taket!!!

Gammel 11-11-09, 18:40   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror snuppa får danseskøyter og knerten får trommesett (vi er litt usikre på sistnevnte, vil vi oss så vondt?).

Gammel 11-11-09, 18:43   #5
Teoretica
Aktiv

Teoretica sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
Teoretica er litt kul
Standard

Snart 5-åringen får sannsynligvis bilbane, og et par bøker og filmer jeg tror han vil like.

Teoretica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:05   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi er litt usikre, men jeg har bestilt duntøfler med pirater på og så sitter han akkurat nå og sikler over hele Toys R'Us katalogen. Tenker det blir en bilbane.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror snuppa får danseskøyter og knerten får trommesett (vi er litt usikre på sistnevnte, vil vi oss så vondt?).

Til sistnevnte Tjorven, så vondt vil du ikke deg selv.

Gammel 11-11-09, 20:18   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Han får togbanebord i tre med en del skinner og en cd spiller av oss.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:25   #8
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Elste får noe barbie og barbieutstyr, mellomste ønsker seg kun kaptein sabeltann ting så blir dvd og kappe og lue der, minste får spilleteppe med forksjellig musikk og ord og en dokke. Det blir vel noe klær og sånt i tilegg

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 20:30   #9
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Vi har ikke helt bestemt oss enda vi, men de to eldste får nok hvert sitt ds spill tenker jeg, han som snart er ett år er jeg ikke sikker på, kanskje noe fra drømmehagen?

Gammel 11-11-09, 18:49   #10
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har en 6-årsdag å feire først, så kommer litt ann på hva han får av gaver da, men jeg regner med det blir lego, bok og spill til DS eller Wii.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 18:50   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Aner ikke. :litt stressa:

Gammel 11-11-09, 18:53   #12
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror ønsker seg SE W995, så jeg regner med at vi kjøper den til han. Pluss litt annet småtteri.

Jonas får Lego. Star Wars og Power Miners tror jeg. Samt at han har bursdag 16. desember.

Gammel 11-11-09, 19:00   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer litt på ipod touch til eldstemann, toern har jeg ikke noen konkrete planer til ennå. Minstemann får vel ikke stort, han har det han trenger.

Gammel 11-11-09, 19:03   #14
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Nintendo Wii fra meg og gubben. Ellers så er det jo vi som fikser de fleste gavene fra familien, så langt har vi fikset sesongkort til fotball og noen filmer han ønsker seg. Hva mer aner jeg ikke. Jeg synes han har mer enn nok av leker og ting, og han er kommet i en alder hvor han ikke ønsker seg så fryktelig mye. Men, likevel så er det såååå stas med hardepakker.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:06   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Storebror får el-gitar med forsterker og slikt. Mellomsøster får kombinert bursdag-/julegave, og får tv. Lillesøster får dunjakke og Katvig-kjole.

Gammel 12-11-09, 09:42   #16
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Eldstemann drømmer om gitar, så det blir det nok. Mellomste skal få penger så han kan kjøpe seg sykkel til våren, til minstemor lurer vi litt på DS.

Gammel 11-11-09, 19:02   #17
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storebror skal få Nintendo DS og lillebror skal få cd-spiller. Regner med at de får noen småting i tillegg (bøker og lego)

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:10   #18
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Storesøster får ny seng m/gjesteseng + ny madrass og nattbord. Blir en veldig dyr gave, så vi deler denne gaven sammen med min farmor. Lillebror er jeg jammen ikke helt sikker på hva vi skal gi, han har nettopp hatt bursdag og fikk liksom alt da.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-09, 19:17   #19
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Storesøster ønsker seg Bergans-dunjakke og får nok det. Hun har bursdag i januar og får en London-tur på forskudd

Lillebror får i alle fall Indiana Jones-lego, men hva mer vet jeg ikke...

Gammel 11-11-09, 19:17   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

De skal få nye kontorstoler begge to for de gamle er ødelagte hos begge. Så er det ønsker om ps3 men jeg vet ikke om det blir det. Noen bøker blir det. Og mange spill til diverse konsoller. Jeg lurer på om de skal få litt sportsutstyr kanskje. Men jeg mangler wow-gaven.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:09.