|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prøver å være tål***ig
|
Hva får barna til jul?Jeg jakter på ideer
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Vesla ønsker seg hus til Littlest Petshop, visstnok, så det får hun av svigers tror jeg. Og så ønsker hun seg en hai-bamse fra Ikea (hun elsker disse "naturtro" dyrebamsene og samler på dem) og noen DS-spill. Minsten er jo for liten til å komme med konkrete ønsker, jeg får se hva det blir til ham. Blir vel noen kjekke leker, tenker jeg. Kanskje Drømmehagen-stæsj, han ELSKER Drømmehagen.
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva får barna til jul?5-åringen: Star Wars-skip, på tilbud til 299,-
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Snart 5-åringen får sannsynligvis bilbane, og et par bøker og filmer jeg tror han vil like. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hva får barna til jul?Vi er litt usikre, men jeg har bestilt duntøfler med pirater på og så sitter han akkurat nå og sikler over hele Toys R'Us katalogen. Tenker det blir en bilbane.
Til sistnevnte Tjorven, så vondt vil du ikke deg selv.
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Elste får noe barbie og barbieutstyr, mellomste ønsker seg kun kaptein sabeltann ting så blir dvd og kappe og lue der, minste får spilleteppe med forksjellig musikk og ord og en dokke. Det blir vel noe klær og sånt i tilegg |
|
|
|
|
|
#9 |
|
snart helsesøster
|
Sv: Hva får barna til jul?Vi har ikke helt bestemt oss enda vi, men de to eldste får nok hvert sitt ds spill tenker jeg, han som snart er ett år er jeg ikke sikker på, kanskje noe fra drømmehagen?
|
|
|
#10 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Vi har en 6-årsdag å feire først, så kommer litt ann på hva han får av gaver da, men jeg regner med det blir lego, bok og spill til DS eller Wii. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva får barna til jul?Aner ikke. :litt stressa:
|
|
|
#12 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storebror ønsker seg SE W995, så jeg regner med at vi kjøper den til han. Pluss litt annet småtteri.
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Sv: Hva får barna til jul?Jeg lurer litt på ipod touch til eldstemann, toern har jeg ikke noen konkrete planer til ennå. Minstemann får vel ikke stort, han har det han trenger.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får barna til jul?Nintendo Wii fra meg og gubben. Ellers så er det jo vi som fikser de fleste gavene fra familien, så langt har vi fikset sesongkort til fotball og noen filmer han ønsker seg. Hva mer aner jeg ikke. Jeg synes han har mer enn nok av leker og ting, og han er kommet i en alder hvor han ikke ønsker seg så fryktelig mye. Men, likevel så er det såååå stas med hardepakker. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hva får barna til jul?Storebror får el-gitar med forsterker og slikt. Mellomsøster får kombinert bursdag-/julegave, og får tv. Lillesøster får dunjakke og Katvig-kjole.
|
|
|
#16 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva får barna til jul?Eldstemann drømmer om gitar, så det blir det nok. Mellomste skal få penger så han kan kjøpe seg sykkel til våren, til minstemor lurer vi litt på DS.
|
|
|
#17 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storebror skal få Nintendo DS og lillebror skal få cd-spiller. Regner med at de får noen småting i tillegg (bøker og lego) |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storesøster får ny seng m/gjesteseng + ny madrass og nattbord. Blir en veldig dyr gave, så vi deler denne gaven sammen med min farmor. Lillebror er jeg jammen ikke helt sikker på hva vi skal gi, han har nettopp hatt bursdag og fikk liksom alt da. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
På flyttefot.
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Storesøster ønsker seg Bergans-dunjakke og får nok det. Hun har bursdag i januar og får en London-tur på forskudd
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hva får barna til jul?De skal få nye kontorstoler begge to for de gamle er ødelagte hos begge. Så er det ønsker om ps3 men jeg vet ikke om det blir det. Noen bøker blir det. Og mange spill til diverse konsoller. Jeg lurer på om de skal få litt sportsutstyr kanskje. Men jeg mangler wow-gaven. |
|
![]() |
|
|