Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilket antrekk til årets julebord?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-09, 20:57   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilket antrekk til årets julebord?

Jeg er i planleggingsmodus i dag.

Har du planer om hva du skal ha på deg på årets julebord? :trenger inspirasjon:

Gammel 10-10-09, 21:01   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket antrekk til årets julebord?

Jeg aner ikke.
Vet når det skal være, men ikke hva vi skal og hvor det skal være.
Så jeg er til skikkelig hjelp

Gammel 10-10-09, 21:34   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg ny kjole fra DAY Birger et Mikkelsen i anledning en bursdag for noen uker siden som jeg tenkte å gjenbruke på julebordet. Den er kanskje ikke så julebordete, men jeg gidder ikke kjøpe enda en kjole.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:35   #4
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Veldig fin Monsoon.

Gammel 10-10-09, 21:24   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Regner med at jeg skal ha på en kjole jeg kjøpte på Morgan i Paris for to uker siden. Finner ikke bilde noe sted :veldig inspirerende:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 07:51   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Mann sin jobb har ikke årsfest med partner før i januar. Så håper jeg finner noe på salg

Gammel 11-10-09, 08:12   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Vi skal visst ikke ha julebord.

Vi har aldri julebord vi. Vi har ikke tid. Dermed slapp jeg å kjøpe fin kjole med glitter på og fikse håret pent og alt det ser. :tristAskepottstemme:

Svar med sitat
Gammel 11-10-09, 23:00   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Vi har aldri julebord vi. Vi har ikke tid. Dermed slapp jeg å kjøpe fin kjole med glitter på og fikse håret pent og alt det ser. :tristAskepottstemme:

Ha. Ha. Ha. Jeg mener å ha hørt noe om et julebord du var på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:28   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en fin kjole fra Laredoute i dag, kanskje den. Hvis jeg skal på julebord da. Jeg er litt treg på sånt. Og mannen sin jobb drar til Las Vegas, Dubai, Kielbåten mm, UTEN damer/koner/bedre halvdel.

Sist redigert av Anne C : 10-10-09 kl 21:34.
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:32   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kjolen der var i grunnen litt meg, Anne C. Men er den veldig kort?

Gammel 10-10-09, 21:33   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Den kjolen der var i grunnen litt meg, Anne C. Men er den veldig kort?

Den er litt kort ja. Tenkte den som jobbkjole, men jeg er litt usikker på den på en ungdomssskole . Men den passer helt klart på et julebord eller en greie sammen med voksne folk.

Gammel 10-10-09, 21:35   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Den var lekker Monsoon! Synes den var veldig julebord jeg.

Gammel 10-10-09, 21:36   #13
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Den var lekker Monsoon! Synes den var veldig julebord jeg.

Det synes i grunnen jeg også. Veldig fin!

Gammel 10-10-09, 21:38   #14
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk! Det var jo hyggelig da, at den ser julebordete ut. Jeg er kanskje litt prippen av meg, som synes julebordkjolen bør være litt mer tildekket. Det er jo kollegaer og sånt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:38   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Takk! Det var jo hyggelig da, at den ser julebordete ut. Jeg er kanskje litt prippen av meg, som synes julebordkjolen bør være litt mer tildekket. Det er jo kollegaer og sånt.

Fnis. Herved bevist at vi jobber i forskjellige firmaer.

Gammel 10-10-09, 21:38   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Øh. Si det. Jeg burde kanskje tenke på at dette evenementet skal arrangeres snart også.

Det blir garantert noe kort, svart.

Gammel 10-10-09, 21:40   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte begge kjolene i tråden! Men jeg tror den øverste passer minfigur best. La Redoute, sa du? :intrisert:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 21:44   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Likte begge kjolene i tråden! Men jeg tror den øverste passer minfigur best. La Redoute, sa du? :intrisert:

Jepp Laredoute. Den passet bra til min kropp og, som ikke ser i nærheten så bra ut som modellen som har den på seg

Gammel 10-10-09, 21:46   #19
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Beina mine krever bukser eller kjole som rekker nøyaktig til kneet. Jeg skal antakelig på to julebord. På det ene kan det funke med bukse. På det andre må jeg ha kjole. Glitter og blanke stoffer er ikke meg. Jeg trenger noe litt enklere. Erfaringsmessig er det vanskelig å finne akkurat sånne kjoler som er "meg" i julebordsesongen.

Gammel 10-10-09, 21:48   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Beina mine krever bukser eller kjole som rekker nøyaktig til kneet. Jeg skal antakelig på to julebord. På det ene kan det funke med bukse. På det andre må jeg ha kjole. Glitter og blanke stoffer er ikke meg. Jeg trenger noe litt enklere. Erfaringsmessig er det vanskelig å finne akkurat sånne kjoler som er "meg" i julebordsesongen.

Det betyr vel at jeg ønsker meg en julebordkjole som egentlig ikke er en julebordkjole.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.