|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Har du sett hengingen av Saddam? | |||
| Ja |
|
26 | 18,06% |
| Nei |
|
118 | 81,94% |
| Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Har du sett Saddam-videoen?Jeg merket at jeg ble veldig "dratt" til å klikke på den linken. Faktisk klikket jeg også, men lukket den igjen før det skjedde noe. Jeg sitter og kjenner på følelsen: HVORFOR blir jeg dradd til dette? Hva er dette ekle morbide i mennesker som gjør at offentlige henrettelser alltid har vært folkeforlystelser?
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Jeg har ikke sett den, jeg har ikke noe lyst.
|
|
|
#4 |
|
Hypokonder
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Drammen
![]() |
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Jeg har ikke sett den og har heller ikke lyst. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Jeg har ikke sett den og det er helt bevisst.
|
|
|
#7 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Jeg har sett. Jeg er et nysgjerrig vesen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Orker ikke å se den. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
godt brukt
|
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Jeg har ikke sett og hadde heller ikke lyst å klikke på linken. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du sett Saddam-videoen?
Dette er mine tanker også. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Nei. Jeg har ikke sett den. Jeg har ikke hatt lyst til det heller. Jeg har ingen interesse av å se at et menneske blir drept. Jeg ser ikke nyhetsverdien i det og jeg forbinder hele greia med grafsing og sensasjonslyst. Jeg skjønner heller ikke hvorfor man kan ha lyst til å se det. Hvorfor er man nysgjerrig på å se hvordan det ser ut når mennesker blir drept? Absurd.
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Jeg har ikke sett den. Jeg har overhodet ikke noe behov for å se mennesker dø. |
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Jeg lurer også på HVORFOR. Og jeg vet ikke. Jeg vil ikke se den, likevel kjente jeg altså en trang til å VITE, likevel. Aner ikke hva det var for noe det der. Ekkelt, i hvert fall, å kjenne en sånn følelse.
|
|
|
#18 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Er så enig så enig! Det er absurd å ville se noen bli drept, men likevel må jeg bekjenne at jeg har sett den. Og skulle i ettertid ønske jeg hadde klart å la være å klikke på lenken noen sendte meg på mail. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nemlig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Hertuginne
|
Sv: Har du sett Saddam-videoen?Jeg fikk en slik instinktiv vond følelse av bare det å se bødlene og tiden opp til henrettelsen, så jeg har ikke noe lyst til å se selve henrettelsen. Faktisk så snur det seg i magen bare jeg tenker på det.
|
![]() |
|
|