|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
L.F.C. supporter
|
Liker du julen, eller det bare stress?Jeg er ikke kristen og har ikke noe sånn forhold til julen.
|
|
|
|
#3 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?
Ja, er enig i den.
|
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg er mest glad i adventstiden jeg. Koser meg med å lage gaver, pakke inn gaver, handle gaver. Lage julekort og pynt sammen med barna. Felles bakedager med familie og venner setter jeg også stor pris på. Bestevenninna og jeg har avtale i år om å hjelpe hverandre med julerengjøringen også, så det blir mindre stess og mer hygge !
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg prøver å legge opp til mest mulig kos og ikke stress, men det er jo ikke til å unngå at det blir litt mas med innkjøpene (vi venter alltid til desemberlønningen med å kjøpe, da får vi ikke så god tid) og litt mer mas når vi har julaften hos oss selvfølgelig. Det byttes litt på om vi er hos oss, svigers, min familie, svoger, annethvert år er regelen i utgangspunktet.
|
|
|
#6 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jula er iallfall mye mer kos enn stress. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
supermamma-katt
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker juletider
|
|
|
#8 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Cindy: Så koselig julebilde
|
|
|
|
#9 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Litt begge deler her også.
|
|
|
|
#10 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker julen |
|
|
|
|
|
#11 |
|
I farta!!
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?
Samme her.
|
|
|
#12 |
|
saftig
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg kan kose meg litt i tiden før jul, men det rotteracet selve julen er - det har jeg endt opp med å hate.
|
|
|
#13 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg synest adventstiden er kaos og stress, kanskje også fordi jeg er lærer og at ukene før jul er et lite h. på jobb. Julaften og juledag har jeg klart å avstresse, det er deilig.
|
|
|
|
#14 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Mye stress, men også litt kos. Jeg har begynt å like julen bedre etter jeg fikk barn, før det syntes jeg det var et herk.
|
|
|
#15 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker jula. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Unik
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Eg nekter å la meg stresse i desember. Eg nekter. Gjer ting i mitt tempo og lager presanger når ungane er lagt.
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg liker julen, men ikke i september. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Liker julen, liker juleforberedelsene. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg elsker julen, selv om jeg synes at særlig desembermåneden er stressende. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Liker du julen, eller det bare stress?Jeg har alltid vært et julemenneske, men tidligere lot jeg meg stresse av alle tinge jeg burde, skulle og måtte gjøre. Etter at jeg har skrelt vekk alt som jeg gjorde kun fordi at jeg følte at jeg burde og bare beholdt de tradisjoner jeg liker og setter pris på, så har både juleforberedelser og selve julen blitt akkurat det jeg alltid har drømt om. En utrolig koselig tid som jeg setter umåtelig stor pris på. |
|
|
|
![]() |
|
|