|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Jo, det var large. Jeg kunne godt hatt den smalere i livet og ellers, bortsett fra bysten. Der kan jeg ikke ha mindre enn large.
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Jeg har Vika Lady Coat, og jeg synes den er romslig i størrelsen. Det er ikke ofte noe med den fasongen kan lukkes over puppene i str. S, men det kan denne.
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Mannen min kom hjem med grårutete jakke til meg i dag i str. M, og den passet perfekt. Virkelig en fin og flatterende fasong på de jakkene. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Få se bilde av snertenjakke! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Den så fin. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Jeg har den grønne. Og den gir veldig smal midje, ja.
|
|
|
|
#16 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?1300 og den er superfin, ufattelig flatterende sesong! Vi blir Dronning Maud alle mann.
|
|
|
|
#17 |
|
Ferdiglada
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Mi er forresten beige.
|
|
|
|
#19 |
|
Står på egne ben
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?Flott jakke du har fått deg Maximillia.
Koster den ikke mer? Var bombesikker på at den gjorde det siden det var Bergans? Nå fikk jeg også lyst på sånn jakke i grått. Er det sånn allværsjakke som tåler litt regn? Og er det litt glatt stoff sånn at "møkk" preller litt av og en ikke blir full av flekker så fort en bærer en unge eller får lykkelige møkkete barnehagebarn rundt halsen når en henter dem? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva heter den lange innsvingte Bergansjakken?
Den koster 1190,- og den tåler både søle og saltvann.
|
![]() |
|
|