|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellNår du går en tur til byen med ungene dine en lørdag formiddag og dere blir overfalt av diverse folk på valg-stand, synes dere da det er greit om ungene får med seg en ballong eller tre? I tilfelle, spiller det noen rolle hvilket parti den tilhører? Har du en grense for hva som er akseptabelt at ungen din går med? (Jeg tenker først og fremst på ballonger, det er jo det som er mest stas for unger, kanskje.) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellUngene mine får ikke materiell fra KrF og FrP.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellOg for å svare for meg selv, så har jeg en absolutt grense på FrP. Jeg synes kanskje ikke det er riktig å ta slike avgjørelser for dem, men jeg går ikke rundt i byen med en unge med FrP-ballong. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg sto på stand her tidligere i høst og reagerte sterkt på små barn i FRP-teskjorter som delte ut gassballonger med Frplogo. Å bruke barn på denne måten byr meg virkelig imot.
|
|
|
#6 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellBallonger er lek og moro, og jeg forbyr ikke ungene å ta ballonger fra hvilket som helst parti. Jeg kan enkelt skille min egen antipati for Høyre, Frp og Krf fra mine barns gleder over å få en gratis ballong.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriell
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellPoden får så mange AP-roser og ballonger han bare vil, de andre takker vi pent nei til.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellUngene mine vaser rundt med Høyreballonger. Det holder. |
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Ja, det var sånn vi gjorde i dag, og det føltes godt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellGuttungen min liker takk og lov ikke ballonger.
|
|
|
#14 |
|
can-jur
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmaterielltror muligens vi hadde måttet inngått et forlik om å kjøpe ballonger om det var Frp ballonger som var alternativet
|
|
|
|
#16 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Samme her.
|
|
|
#17 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellBallonger fra FRP hadde jeg plent nekta. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fortynnet
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellVi har heldigvis ikke blitt påprakket denslags i år, og jeg kunne nok levd med om ungen gikk rundt en liten stund med en ballong som ikke samsvarte 100% med egne preferanser. Men jeg hadde nok takket nei til både FrP og SV-ballonger. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellStorebror har fått tannpirkere av frp ser jeg. :gidderikkebrymeg: |
|
|
|
#20 |
|
Permakulturell
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellVi styrer unna valgbodene så sant vi kan. Vi bor heldigvis i en liten by, så det er ganske lett.
|
![]() |
|
|