|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneJa, overskriften sier vel det meste... Hva gjør jeg? Ringer service?
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneOm den er full i vann så kan du vel forsøke å tømme den manuelt.
![]() |
#6 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneTøm den manuelt(bruk slagen som er nede ved filteret) og åpne døren, plukk ut dun og rens filteret. Det er nok også fullt av dun.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneJeg fikk tømt og åpnet maskinen og tømt den for vann og dun (MYE!), men fremdeles lyser det rødt på både sjekk vanninntak og sjekk avløp. :sukker:
![]() |
#9 |
can-jur
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneTa ut kontaktet og vent 15 minutter?
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpnePå Siemensmaskiner sitter det en greisus nederst foran. Som man kan skru av. Innenfor der sitter det et filter som må renses sånn at avløpsslangen åpner seg igjen. |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpne
|
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneEvt kjøpe en ny på elkjøp og levere den igjen innen tredve dager? :desperate situasjoner krever desperate løsninger: |
![]() |
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneEller kjøp en rimelig vaskemaskin til og ha to i hus, og bruk bare den nye til den andre er fikset. 2 vaskemaskiner i hus er bare gull verdt når en er i jobb og har 5 stykker hjemme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneEr dette noen hjelp? |
![]() |
![]() |
#16 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneDet er ikke noe greisuser foran på min vaskemaskin som jeg kan ta av.
![]() |
#17 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneJeg synes smilefjes sitt forslag om å kjøpe en på Elkjøp og benytte seg av 30-dagers retur var ganske bra.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneJeg HAR altså lest bruksanvisningen.
![]() |
#19 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpne
Elkjøp neste.
![]() |
#20 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hjelp! Vaskemaskinen er full av putedun og lar seg ikke åpneDet får jeg meg faktisk ikke til.
![]() |
|
|