|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
TittelTøs
|
![]() Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden...når kommer du da? Hvor stort er slingringsmonnet? Sier du ifra om du blir forsinket, selv om det er avtalt xx-tiden? Hadde du ringt og "etterlyst" personen? Når da, isåfall?
Midt i vanskelighetene ligger mulighetene. - Albert Einstein Sist redigert av Strutsen : 13-01-13 kl 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden13-tiden er for meg mellom 12.45 og 13.15.
![]() |
#7 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenOm jeg sier 13-tiden så kommer jeg mellom 13.00 og tja.. 13.30 kanskje? Sender en melding om jeg kommer senere enn 13.15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden
![]() |
#9 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tiden
Enig her. Men prøver alltid å sikte på akkurat kl 13, og heller 10 min. etter enn 10 min. før. Blir jeg senere enn 13.15 gir jeg beskjed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
er her
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenJeg er enig med kokosbolle, om at 13 tiden er mellem 1245 og 1315.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenFor meg er ett-tiden typisk 12:57. |
![]() |
![]() |
#18 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når du sier at du skal komme i (f.eks.) 13-tidenKl 13: Jeg sender melding om jeg er mer enn 5 min forsinket. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|