|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Når vaskemaskinen hopper på turVaskemaskinen min, den flunkende nye (kjører første vask nå), hopper avgårde på tur mens den sentrifugerer. Jeg har dobbel-, trippel-, og kvadruppelsjekket at den står i vater, og det gjør den, men den hopper avgårde som en skolepike likevel.
![]() |
![]() |
#3 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turJeg har googlet: Sjekk om det er fraktsikringer på den, og om de fortsatt står i.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turFraktsikringer? Er det de skruene bak jeg egentlig skulle fjerne, men som mannen sa ikke var nødvendig?
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på tur
Det er mye mulig, ja.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turDe schvære oransje eller svarte greiene ja, det er sikkert 3 av dem - ser ut som noen digre muttergreier på baksiden. Skru dem ut, så ser du at de henger fast i en 10-15cm lang plastdings som holder trommelen på plass når du skal flytte på vaskemaskinen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turAaaaah.... Da skal jeg gjøre det. Har stoppet maskinen og skal fikse det så snart mannfolket kommer seg hjem. Det var han som sa jeg ikke trengte.
![]() |
![]() |
#9 |
er her
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turDet er nok det som skal til ja, foreldrene mine opplevde det samme når de fikk en brukt maskin av oss, de viste ikke at vi hadde montert fraktsikringen inn igjen før de fikk den.
![]() |
#10 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turDet høres veldig ut som fraktsikringene ja. Håper alt er ok med maskinen, for det er no dritt å få den ødelagt pga det. Han som leverte vår vaskemaskin presiserte at de MÅTTE fjernes.
![]() |
#11 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på tur
Les i bruksanvisningen du og ikke hør på mannen. De er gjerne dårlig på bruksanvisninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turFraktsikringer må bort ja. Ikke høre på menn som sier noe annet. De lyver.
![]() |
#13 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turI tillegg finnes det slike gummiknotter som man kan kjøpe og ha under "beina" på maskina.
![]() |
#14 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turHar du tatt ut transportsikringene? :erfaren: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turDet samme opplevde vi. Mannen reiv seg i det lille håret han har, og forsto ingen ting. Enda det var han som hadde skrudd dem inn før vi flyttet. |
![]() |
![]() |
#16 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turTransportsikringene ble fjernet, og plutselig sto den helt stille. Og var så tilnærmet lydløs som en vaskemaskin kan bli. Jeg hørte faktisk ikke sentrifugeringen inn i stua en gang. :imponert:
![]() |
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turHurra!
![]() |
#18 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turDu har vel latt mannen din høre det nå da?
![]() |
#20 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Når vaskemaskinen hopper på turDa slapp dere billig unna! Å starte vaskemaskinen med transportsikringene på kan være fatalt!
![]() |
|
|