Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Pesto Baked Potatoes

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-09, 12:42   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Pesto Baked Potatoes

Eg skal lage desse til middag i dag ( takk for linken som eg fann i ein annan tråd ! )
Ser utrulig gode ut dei potetene, men kva vil passe til ?
Eg har ein karbonaddedeig som eg gjerne skulle fått brukt. Kunne ein tjukk tomatsaus passa til foreksempel ? ( med karbonadedeig )
Kom med gode forslag til meg då. Har kyllingfileter i frysaren og sikkert noko kjøtt og.

Gammel 21-07-09, 12:54   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pesto Baked Potatoes

Lage kjøttboller av karbonadedeigen?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 12:56   #3
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg var inne på tanken. Kanskje det ville blitt best til. Eventuelt laga kofta kjøttboller til ?

Må berre ikkje kræsje for mykje med TdF

Gammel 21-07-09, 13:12   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så kjempegodt ut! Det må jeg prøve. Her er kokkens forslag: I served with them a nice grilled pepper steak and a salad on the side but really, they pair with just about anything you can think of. And then some.

Hva er russet potatoes, forresten? Og kosher salt? Jeg trodde kosher var en måte å tilberede maten på, jeg?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:23   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Eg hadde ikkje biff tilgjengelig i dag, ellers hadde nok det vert eit godt valg. Trur eg detter ned på kofta kjøttboller.

Trudde og kosher var ein måte å tilberede maten på. Eg bruker havalt uansett så eg ignorerer berre slike ting

Gammel 21-07-09, 13:27   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Googlet:

Kosher salt: Hvitt salt (krystallflak) som er bare halvparten så salt som annet salt. Mest brukt blant USAs kjøkkensjefer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-09, 13:31   #7
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Tss, dei amerikanarane altså

Gammel 28-07-09, 22:45   #8
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De potetene så gode ut ja!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 23:03   #9
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk lyst å lage de og følger med om det kommer noen gode forslag til hva de kan serveres sammen med. Kofta kjøttboller, hva er det?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 23:46   #10
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Kofta kjøttboller er vel indiske kjøttboller. Men det var ikkje ein slager her altså.

Viss ein har litt bacon i, går desse som ein egen rett. Beregn fleire poteter til folket. Viss ein skal ha dei til noko, trur eg nok ein god biff vil vera heilt ypperlig.

Hmm, må setta desse opp desse på planen rimelig snart.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.