|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Kaster du/dere mye?Jeg har innsett at litt av ordensproblemene mine i heimen kommer av at jeg kaster for lite, jeg er ikke flink til å kvitte meg med ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Klær etter poden forsvinner ut fortløpende. Til venners barn. Samme med barneutstyr.
![]() |
![]() |
#3 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg samler på for mye. Målet er å kaste mer, gi bort mer.
![]() |
![]() |
#4 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi bor i leilighet og har rett og slett ikke plass til å ta vare på for mye. Klær som ikke brukes gies bort, og en gang i året har borettslaget containere stående så man kan kaste ting og tang.
![]() |
#5 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi samler på alt for mye, men klær etter snuppa gir jeg bort. Prøver å ha en opprydning et par ganger i året, men alt for mye havner i "får kanskje bruk for" haugen....
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi har blitt mye flinkere. Nå har vi kjøpt oss hus, så det gjenstår å se hvor flinke vi blir til å kaste i fremtiden. Vi har skrotnisse-tendenser begge to.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har sykt mye barnetøy liggende. Tenkte rydde i dag, men usikker på hva jeg skal gjøre med det. Gi bort eller spare.... Sparer man på barnetøy om man ikke har noen i arverekken sånn umiddelbart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har lært å leve med færre ting etter at jeg flyttet fra 80 til 50 m2.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Hadde jeg hatt plass skulle jeg spart på myyyye
Vi sparer på noe av barnetøyet, "nisje-plagg" som vi har fått "følelser" for
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?
![]() |
#12 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Klær går rett ut, har venninne med 12 barn som arver rubb og rake. Nips og dilldall gir jeg med ujevne mellomrom til loppa.
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har spart på noe, men sparehaugen har jeg gått gjennom flere ganger og virkelig silt unna. Det er eneste metoden som duger.
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Poden er straks seks år og jeg innser at hans klær fra nå av og kanskje noen år tilbake ikke er noe jeg hadde kommet til å ta frem om jeg noen gang hadde fått en til. Det er jo såfall ennå noen år til... får gi det bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har kastet alt for mye etter ungene (les: gitt bort). Jeg trodde at jeg ikke skulle få flere barn, så når jenta nå melder sin ankomst må jeg kjøpe inn igjen..
![]() |
#17 |
Einsam
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Har samlet alt for mye "i tilfelle". |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Vi har liten plass og prøver å ha som regel at når noe nytt kommer inn, skal noe gammelt forsvinne ut. Det er ikke alltid så lett å følge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg har donert bort en sekk med klær nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Javel
|
![]() Sv: Kaster du/dere mye?Jeg tror jeg er ganske flink til å rydde/kaste/gi bort. Men jeg bor i hus sammen med en "hamster"familie. Både mann og barn klarer ikke kvitte seg med noenting.
![]() |
|
|