|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2009
![]() |
![]() Består Norge bare av Oslo?Flere enn meg som er lei av å lese overskrifter som "drittvær hele uken" når det de egentlig skriver om er Oslo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?Nåja. Hver sommer hender det OGSÅ at det står "ENDELIG KOMMER SOLA!" også er det kun i Nord-Norge eller i Bergen. Og hvert år mumler folk utenfor Oslo på om "Norge bare er Oslo, de skriver jo bare om det".
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?Siden langtidsvarselet for Trondheim, Bergen, Stavanger og Tromsø melder regn absolutt hele neste uke, så er det vel ganske plausibelt å snakke om drittvær, synes jeg. Det stedet det er meldt om overveiende oppholds neste uke, er faktisk Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?Det er vel journalister rundtomkring akersgata som skriver med Oslobriller, jeg vil vel tro at journalister andre steder skriver om ting der de er? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?VG og Dagbladet er vel Osloaviser?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?Jeg leser sjelden om været, men har da inntrykk av at meterologene favner hele landet. At jounalister skriver masse tøv er da en kjent sak. Det betyr ikke at det er "folk på gaten" de representerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?De fleste lokalaviser, Bergens Tidende, Adresseavisen, Dagsavisen gjør jo det, skriver om været i sitt distrikt.
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?Ja. |
![]() |
![]() |
#15 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?Det burde gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?
Da er det vel bare å legge fra seg avisa og nyte været da? Ædda bædda til de helvetes søringan istedet |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Består Norge bare av Oslo?
...mindre kalorier på hva som står i avisa og mer på å komme seg ut mellom tørrfeskstativa når sola først skinner |
![]() |
![]() |