Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjøkkenmaskin

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 10:40   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.161
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøkkenmaskin

Jeg har en liten håndmikser. Siden jeg har vært mye plaget av senebetennelser i det siste, så gjør det nå vondt å bake. Jeg klarer ikke å holde mikseren lenge nok og det er slett ikke alt den er særlig god på å mikse.

Jeg ønsker meg en ordentlig kjøkkenmaskin som skal kunne brukes til mer en baking av kaker, også til elting av gjærdeig og diverse andre ting man bruker en kjøkkenmaskin til.

Jeg vil ikke at dette skal utvikle seg til en krangel mellom kitchen aid og kenwood. Derfor spør jeg om følgende:

Hva slags kjøkkenmaskin her du? (gjerne en meget nøyaktig beskrivelse)
Er du fornøyd?
Hva bruker du den til?
Hva er den god på?
På hvilke områder skulle du ønske at den var bedre?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 10:54   #2
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Jeg har denne kjøkkenmaskinen fra Braun.
Den er helt ok og har masse ekstrautstyr, men jeg hadde ønsket at jeg kunne bake mer enn 2 brød i slengen - særlig nå som jeg har fått fryser å putte dem i. Men siden den kan brukes til så mye blir den nok ikke byttet ut med det aller første.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 12:56   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.091
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Kitchen Aid
Den er god på alt, ser snasen ut, men lager ikke så schvære deiger.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:06   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Jeg har Bosch. Har hatt den i ganske mange år nå.



Det følger også med sånn foodproscessor.

Det avhenger jo kanskje litt på pris og? Den jeg har kostet vel en 2500 kr. Men KA og sånn ligger vel på 7-9000 kr eller noe?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:11   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.089
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Dersom du skal bruke den til elting av deig, så er det jo greit at det er litt futt i den.
Da synes jeg at f.eks. Kitchen Aid sine 300 Watt blir litt vel lite.

Jeg har en relativt billig foodprocessor, og noe av det som irriterer meg mest er at det ikke er særlig med kraft i den.

Jeg så på en slik som guniss har lagt inn bilde av, jeg er nemlig på jakt selv. Jeg er dog så svak for Kenwood at jeg tror det blir den. Ikke minst fordi den har så mye tilbehør.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:15   #6
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.160
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Hva i alle dager er forskjellen på en food processor og en kjøkkenmaskin?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:16   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.161
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva i alle dager er forskjellen på en food processor og en kjøkkenmaskin?

Takk for spørsmålet. Det lurer jeg også på.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:17   #8
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.089
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Takk for spørsmålet. Det lurer jeg også på.

Neisj.
Det er da lett: Det ene er engelsk og det andre er norsk.

Jeg innser at jeg selv nok ikke er helt stø på ordbruken der.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:57   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva i alle dager er forskjellen på en food processor og en kjøkkenmaskin?

Da jeg skrev foodprocessor tenkte jeg på sånn som man kan kutte ting med, som ligner på en blender liksom.
Men det heter kanskje noe annet ja..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:54   #10
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.160
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Da jeg skrev foodprocessor tenkte jeg på sånn som man kan kutte ting med, som ligner på en blender liksom.
Men det heter kanskje noe annet ja..

Jeg blir alltid forvirret av kjøkkenmaskintråder, og kommer til å bruke år på å bestemme meg. Uansett, først nytt kjøkken! (som også ser ut til å ta år.)

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 00:03   #11
Sviski
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 20
Sviski har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Hva i alle dager er forskjellen på en food processor og en kjøkkenmaskin?

En kjøkkenmaskin er ment for tyngre oppgaver. Ofte med en større bolle og kraftigere motor.

Foodprocessorer har til hensikt og raspe og kutte samt elte mindre kakedeiger.
bilde av en foodprocessor: xxxxxx


Sist redigert av Esme : 15-07-09 kl 12:07. Årsak: Reklame
Sviski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:16   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.946
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Jeg har den samme som Lizzie, en Braun. Den har jeg hatt i 15 år eller mer og jeg synes den fungerer fint til mitt bruk. Jeg skal egentlig ikke skyte av at jeg bruker den så mye. Men den er blitt brukt til det meste en slik maskin kan brukes til.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:20   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.515
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Hva slags kjøkkenmaskin her du?
Jeg har en Rød Kitchen Aid. Den har eltekrok, visp, deigpaddle og "lokk" som forhindrer alt i å fyke rundt. Man får også masse ekstrautstyr - pølsestapper, kjøttkvern, juicemaskin osv.
Er du fornøyd?
Ja, veldig. Den er pen å se på, noe som er viktig siden den må stå fremme. Den tar liten plass, bråker ikke så veldig og kan gjøre ganske mye forskjellig.
Hva bruker du den til?
Jeg baker gjærdeig - brød, boller, rundstykker, kaker og pisker.
Hva er den god på?
Jeg syns den håndterer gjærdeig veldig fint, og det er lett, raskt og lite grisete å lage ting med den.
På hvilke områder skulle du ønske at den var bedre?
Jeg syns ikke vispen er helt god nok. Det tar ganske lang tid å vispe eggedosis f.eks. Jeg vet at noen syns det er et aber at den ikke kan lage mer deig enn til to brød om gangen, men det holder for meg.

Jeg utforsker fremdeles de ulike funksjonene, og har tenkt til å lage pøsler til høsten.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:25   #14
Lilo
Aktiv
 
Lilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 166
Lilo er litt kul
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Du må gå for denne. Kenwood kjøkkenmaskin


En helt uunværlig maskin, kan brukes til ALT!!!

Lilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:41   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.915
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Hva slags kjøkkenmaskin her du? (gjerne en meget nøyaktig beskrivelse)
Kenwood Major 800W. Hvit med stålbolle.

Er du fornøyd?
Ja, veldig fornøyd.

Hva bruker du den til?
Brukes for det meste til kakebaking og gjærdeiger, så jeg utnytter vel ikke potensialet.

Hva er den god på?
Elte deiger og piske eggedosis.

På hvilke områder skulle du ønske at den var bedre?
Jeg kunne vel gjerne ønske at den var noget mindre og lettere, men det kommer vel i konflikt med effekten, tipper jeg...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 13:45   #16
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Hva slags kjøkkenmaskin her du? (gjerne en meget nøyaktig beskrivelse)
Eg har en Kenwood Major mener jeg det er.
Er du fornøyd?
Jeg er veldig fornøyd. Har hatt den i tre år nå.
Hva bruker du den til?
Jeg setter brøddeig i den, ellers alt av gjærbakst, kaker, kjøttkaker, fiskekaker og smoothie.
Hva er den god på?
Veldig god på brøddeiger og fiskefarse.
På hvilke områder skulle du ønske at den var bedre?
Kunne ønske at "blenderen" var litt større, men går fint an å lage smoothie for fire i den.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-09, 14:33   #17
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Hva slags kjøkkenmaskin her du? (gjerne en meget nøyaktig beskrivelse)
Kenwood major 1200W og en omtrent lik som den Lizzi har (husker ikke merket og er ikke hjemme...)
Er du fornøyd?
Ja jeg er veldig fornøyd med de begge to, men de har litt forskjellig bruksområder.
Hva bruker du den til?
Kenwooden blir brukt til alle store deiger og langpannekaker og blenderfunksjons-ting og tang. Den andre bruker jeg til mindre og mer flytende deiger, rasping av grønsaker/ ost.
Hva er den god på?
Som beskrevet over. Den store til store ting, den lille til små ting.
På hvilke områder skulle du ønske at den var bedre?
Det går litt på størrelsen, ellers ingen spesielle ting

Kenwooden har utrolig mye ekstrautstyr som man kan kjøpe, men det er dyrt. Så her må man vurdere hva man trenger den til og hva man er villig til å betale for det.
Om du ikke trenger eltefunksjon for store brøddeiger, vil jeg tro at en rimeligere kjøkkenmaskin som den Lizzi har bilde av gir deg mer for pengene, selv om den da ikke har like lang levetid.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-09, 00:26   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.328
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Jeg har en Kitchen Aid.

Jeg valgte den fordi den er så pen at den kan stå på benken - jeg syns det er noe pøt å dra en kjøkkenmaskin opp og ned fra en skuff eller et skap.

Den er litt mindre enn jeg kunne tenke meg (jeg kan bare elte deig til 2 brød av gangen).

Den er littegranne "rælete" i kvaliteten, i forhold til Kenwood. Vi bruker vår veldig mye (baker ca. 10 brød i uka), og etter 7 år så er den litt slarkete, men henger sammen enda.

Når den en gang tar kvelden så håper jeg det finnes en større Kenwood, eller en annen, større, mer solid maskin, som ser like bra ut (uten å ruinere meg helt).

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 20:03   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.161
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Hvor stor motorkapasitet trenger man egentlig? Jeg har nå begynt å titte i butikker og finner maskiner med alt mellom 350 og 1600 W. Forskjellen er jo enorm, men hva trenger man?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 21:04   #20
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøkkenmaskin

Jeg har samme som Necessario - varianten med stålbolle (lurer på om den bruker 700 W?). Du trenger høy kapasitet og ytelse hvis man skal bake noen brød av gangen. Vi lager grove brød av 2 liter væske hver gang vi baker (og baker alt brød selv) - maskinen takler fint 5 kg deig (vi baker 3 store brød hver gang). Man kan ikke lage så store deiger med f.eks. Kitchen aid.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no