|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger hjelp til å finne kjole som passer min kroppsformJeg har så store problemer med og finne kjoler som passer meg pga store byster, bruker 70G så dem er store. Jeg bruker ellers str M i klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne kjole som passer min kroppsformDen kjolen var jo flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne kjole som passer min kroppsform70/75 F (vase) her: denne kjolen ville få meg til å ligne en glamourmodell, medmindre jeg bruker t-shirt under og justerer på brystflappene konstant. Iflg Susannah passer ikke spaghettistropper og stor byste sammen, og man skal også vokte seg for "monoboob", som er hva man får med alt for høyhalsede utringninger. Wrap-kjoler er min greie (med top under). Diane von Furstenberg sine kjoler sitter best men er grisedyre, så enten kjøper jeg disse på salg/Ebay, og ellers nøyes jeg med andre merker. Banana Republic er bra, og knap så dyr.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger hjelp til å finne kjole som passer min kroppsformKjoler med omslagstopp pleier å være fint når man har stor byste. Synes de kjolene Muad'Dib viser her var fine i fasongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|