|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Plutselig kleskode i barnehagenJeg fikk en mail i dag om at det i morgen var svensk dag i barnehagen, ergo skulle barna ha på gule og blå klær. For min del betydde det ikke så mye mer enn at jeg må grave litt i skittentøysdunkene, men jo mer jeg graver ( |
|
|
|
|
|
#4 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenAlt for sent. De kom vel på at det er Sveriges nasjonaldag på lørdag, og siden Danmark sin er på fredag, kan de ikke markere den da.
|
|
|
#6 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenDet er for sen varsling, mener jeg!
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenDet var visst en spirit-of-the-moment thing tror jeg, men hvem vet, det kunne ha hengt lapper, bare at i ettermiddag var første dagen jeg var i barnehagen siden fredag for over en uke siden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagen
Det synes jeg helt klart at det er, med en forklaring på hvorfor du reagerer. |
|
|
|
#10 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenBeskjeder bør absolutt gis før, står det ikke på oppslag eller månedsplan eller noe? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenJeg hadde nok også blitt rimelig irritert over så sen beskjed, ja. Jeg synes igrunnen det er greit med kleskoder i forbindelse med spesielle dager, men da får de gi beskjed god tid i forveien.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenDu har ikke liggende noen fotballdrakter med noe gult og blått i?
|
|
|
#14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey, det svaret skulle ikke komme før jeg skrev mitt innlegg. Da kan du slå i bordet med at de kan da ikke komme her og markere Sverige på Danmarks nasjonaldag.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenKort varsel ja, så lenge det ikke er en påminnelsesmail - om det feks står på månedsplanen.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenDet er et par svenske ansatte på avdelingen, og jeg er generelt all for litt impulsiv moro, men synes kanskje at man kan kjøre på med egne rekvisitter da. :sjekker månedsplanen: |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Plutselig kleskode i barnehagenKan du ikke bare slenge sammen noe med symaskinen i kveld da? |
|
![]() |
|
|