|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Går du til fotpleier? | |||
| Ja, jevnt gjennom året |
|
9 | 6,67% |
| Ja, før sommersesongen |
|
20 | 14,81% |
| Nei, men pleier føttene mine selv |
|
43 | 31,85% |
| Nei, holder meg til dusj og saks en gang i blant |
|
63 | 46,67% |
| Deltakere: 135. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Bruker å få føttene stelt hos fotpleier en gang på vårparten, men det kan godt hende jeg har vært på butikken i sandaler med de tørre hælene mine før den tid. Bare sånn for å advare sarte sjeler. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Skulle gjerne gått oftere til fotpleier, men det er langt,langt nede på prioriteringslista. Vært en gang på 32 år.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Nope. Fikser sakene selv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?I sommerhalvåret og når jeg er gravid
|
|
|
#6 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Nei, jeg ville aldri brukt penger på en fotpleier, de gjør ikke noe jeg ikke kan gjøre selv. Men jeg prøver å få en tur til fotterapeut på våren. De siste årene har jeg ikke hatt råd, dessverre.
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Av og til. Etter behov. Men beina mine holder seg i utgangspunktet fine. Jeg filer litt selv og sånt, og så går jeg til fotpleier av og til, mest for velværets skyld. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Jeg har aldri vært, men kunne egentlig tenkt meg det. Jeg vet ikke om noen, google kanskje?
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?
Hvorfor ikke? Har du problemnegler/føtter, er det jo lettere å få de til å fikse det?
|
|
|
#12 |
|
Unik
|
Eg kan ikkje heilt sjå kva dei kan gjera for dei stakkars fotane mine. Store sår og sprekker gjer at ein ikkje kan file noko som helst i alle fall. Kremer hjelper ikkje. Å klippe neglane klarer eg inntil vidare sjølv. ( sjølv om det begynner å bli litt problemer med den eine tåa no
|
|
|
#13 |
|
Hvor: Viken
Det høres absolutt ut som en tur til fotterapeut må være noe, og neglen din kan de helt sikkert hjelpe deg med. Negler skal jo helst files oppå, for at hornlaget ikke skal bli så tykt, og vanskelig å klippe i.
|
|
|
#14 |
|
Unik
|
Det er sjeldent noko godt, når det er på det verste. Hudlegen hadde heller ikkje noko forslg å komme med. Ikkje ein salve eller noko. Men akkurat det kan eg jo kanskje finna ut av sjølv og bli litt flink til.
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Ja, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Jeg bruker ofte å få gavekort fra mannen til jul på sånn "skjønnhetssalong"/spa-greie, med den hensikt at jeg skal ta meg en time aromaterapi eller noe i den duren.Det ligger avglemt og venter helt til det nærmer seg sommer - da kommer jeg på det og føttene får nyte godt av det. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Kanskje en gang i året, men skulle gjerne vært oftere.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Ja, jevnt gjennom året. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Originala
|
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?Jeg har vært én gang. Det var for så vidt ok å få gjort det, men det kilte noe hinsides. Og fotpleieren hadde lite medfølelse da jeg satt der og slet med å holde i ro beina og kniste. Mulig man blir lei når dette skjer ørten ganger i løpet av en dag, men når man bestemmer seg for å jobbe med føtter, så må man nesten regne med at det også kommer kilne kunder? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Går du til fotpleier/ får du pedikyr?:dustpoll: