|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
LavkarbojomfruDet er meg. Har omsider debutert. Jeg har ikke satt meg så mye inn i alt, men utforsker forsiktig. Jeg følger ingen bestemt kur, og prøver litt her og der til jeg finner den rette. MEN det er vanskelig. Jeg har siden mandag levd uten brød, poteter, ris, pasta og sukker. Jeg har spist egg, salat, bacon,blomkål,kyllig ol, og jeg er skikkelig uggen magen! Jeg renner på do i eningen og er uvel. Jeg er ikke sulten. Er dette normalt? Jeg drikker rikelig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fjott
|
Sv: LavkarbojomfruJeg har ikke noe tips å komme med, men vil bare ønske deg masse lykke til. Lavkarbolivet er Bra, synd jeg ikke kan gå på det nå.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: LavkarbojomfruDu kan jo se om det er tips å snappe opp her. |
|
|
|
#4 |
|
Gro
Sv: LavkarbojomfruFinnes det noen typer brød som er "lovlig"? Jeg savner noe å ha pålegget på. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lavkarbojomfru
Ja, det er maaange på oppskriftssiden til www.lavkarbo.no. Jeg pleier å bake det som ligger i oppskriftstråden her inne. Kaller det bare for Isetbrød, hehe. Du kan søke på Isetbrød eller feks. "danish", så får du frem tråden, som heter "lavkarbo-oppskrifter" eller noe sånt.
|
|
|
#6 |
|
Gro
Sv: LavkarbojomfruTakk for tips,alle sammen! |
|
|
|