|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trening og kuldeTja, tatt i betraktning at vinteridretter foregår utendørst ned i mange, mange minus, ville jeg ikke tro at en times joggetur i minus ti gjør noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Trening og kuldeSå sant du er frisk og har rimelig grei kondisjon er det ikke skummelt med noen kuldegrader. Hadde nok ikke lagt ut på jogging i 20 minus, men man kan det også om utstyret er rett. |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trening og kuldeJeg ville nok tatt med hvor du skal jogge i vurderingen også. Er det f.eks i marka eller langs sterk trafikkert vei? Hvis sistnevnte, ville jeg ikke jogget hvis gradestokken viste kaldere enn - 5. Men det er meg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
både her og der
|
![]() Sv: Trening og kulde
God tur! Jeg har også jogget flere ganger når gradstokken har krøpet under 10 minusgrader. Det går helt greit.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Trening og kuldeBurde ikke være noe problem, Elinblu. God tur! |
![]() |
![]() |
#12 |
Passiv
|
![]() Sv: Trening og kulde
Det er ulempen og grunnen til at man bør ta det med ro. Et triks kan være å ta på en hals som du kan puste gjennom. |
![]() |
![]() |
#13 |
Jag har ju hjärna.
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: på pendlertoget
![]() |
![]() Sv: Trening og kuldeMannen i huset - som er den sporty av oss - begrenser seg litt når gradene kryper under femten blå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|