|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker? | |||
| Ja |
|
55 | 29,57% |
| Nei |
|
131 | 70,43% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?http://www.nrk.no/nyheter/kultur/1.6328695
|
|
|
#3 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Nei. Finner ham ikke morsom. Tror jeg husker han var morsom før. Eller kanskje jeg bare var mer umoden da?
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Hvor: Agder
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Samme her, likte ham ganske godt for noen år siden. Men nå - nix.
|
|
|
#7 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Otto J er vel en av de få komikere i Norge jeg ler LITE av. Jeg synes ikke han er særlig morsom, han "treffer" meg sjelden.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Han er vel forholdsvis uspiselig.... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
🎈
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes ikke han er morsom. Jeg liker humorister som kan bruke litt selvironi og ikke bare skal være morsom på andres bekostning hele tiden.
|
|
|
#13 |
|
Dramaking
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Synes han kan være både morsom og umorsom. Noen av karakterene hans, som f.eks. "Birger" og "Baron Blod" synes jeg er veldig bra! De er morsomme i seg selv, men tror også Jespersen har en agenda med det han gjør. Jespersens humor har av noen blitt kalt genial. Det jeg synes er problematisk, er at noen av de som jubler for Jespersen gjør det av helt feil grunner, at de tar hans monologer bokstavelig. Når han har hatt det hardeste "kjøret" mot privatpersoner, har jeg ikke hengt med på agendaen hans. Men kanskje jeg ikke er genial nok?
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg har absolutt ikke sansen for alt han sier og gjør, men på sitt beste synes jeg han er morsom - veldig morsom.
|
|
|
|
#15 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Som regel synes jeg han er ganske festlig, ja. :dårlig humor:
|
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg synes han stort sett er morsom, men noen ganger bommer han. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Ja, han kan sette ting på spissen.
|
|
|
#18 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?
Jeg liker ingen av dem. Syns de er slemme.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Synes du Otto Jespersen er en morsom komiker?Jeg liker ham ikke. Ikke i det hele tatt. |
|
![]() |
|
|