|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Utdrikningslag eller utdritningslag?Hva hadde/vil du ha? (om du ikke tenker gifte deg, så kan du svare om atte hvis du nå en gang skulle)
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Ingen utdritning på meg nei, heldigvis. Det var koselig, smakfullt og veldig artig, og ingen ble så dritings at det ble noe tull. Husker tilbake på utdrikningslaget mitt med glede. |
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde ikke noe utdrikningslag av fri vilje og min forlover forstod hvorfor. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde utdrikningslag. Det gikk etter mine premisser |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Hadde ikke utdrikkning eller på en måte. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde to utdrikningslag. Ett her i byen arrangert av en god venninne: Reservert bord på en bar/restaurant der hun hadde trommet sammen ufattelig mange gamle og nye venninner. Veldig kjekt.
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg hadde en kjempeflott dag sammen med masse gode venninner. Følte det ikke som noe utdritningslag, selv om det var små tullete innslag (ble litt oppdollet med klær, sminke og hår, men i følge venninnene mine så så jeg bare nydelig ut, og ikke dum).
|
|
|
#8 |
|
Hertuginne
|
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Mine venner kjente meg heldigvis godt nok til å vite at jeg ikke hadde lyst på noe utdriting. Hadde et helt fantastisk utdrikkingslag, men hyggelige aktiviteter og passe mye drikking.
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Enig med deg, Sitron. Jeg skyr egentlig utdrikningslag som pesten. Det er hyggelig med en jentefest eller gå ut og spise, men å invitere strippere osv synes jeg er blodharry. Hadde heller ikke nølt et sekund med å forlate "åstedet" hvis mitt evt. utdrikningslag hadde blitt et utdritningslag. Spiller ingen rolle om det hadde kostet gjestene flerfoldige hundrelapper, men nå er de klar over mitt syn så det hadde nok blitt en hyggelig fest uten de store overraskelsene. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Mitt utdrikningslag var veldig hyggelig. Vennene mine kjenner meg nemlig godt nok til å vite at jeg ville nektet plent å gjøre ting som gir meg dødsangst eller dødelig pinlige ting. Vett i skallen har de også.
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Jeg ville ikke ha utdrikningslag, da dette er et ord som gir meg nesten like store grøsninger som "Grete Waitz-løpet" eller "danskebåten". :grøss:
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?
Signerer denne. Eller, det vil si, jeg har ikke hatt noe utdrikningslag ennå, men når jeg en dag skal, så blir det null pinligheter og dødsangst. Det har det ikke vært i noen av de jeg har vært i heller. Massasje, bowling, piknik, gaveleker og rebusløp har vi holdt på med, alt i felleskap og bare hygge.
|
|
|
#14 |
|
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hyggelig utdrikningslag er slik!
|
|
|
|
#15 |
|
interlektuell
Signerer. En hyggelig siste skravlekveld med jentene før bryllupet.
|
|
|
#16 |
|
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Det virker som om alle sammen er ganske enige her, jeg deler forøvrig den oppfatningen. Hvorfor er det likevel så mange utdritningslag å se på byen en lørdag formiddag? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kjernesnill
|
Det kan være meg du så! Jeg synes nemlig ikke at jeg hadde utdritningslag, men andre mer fintfølende som så meg kan ha oppfattet det slik. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Underskriver denne!
|
|
|
#19 |
|
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Det dummeste jeg ser er folk som nedverdiger seg selv til å gå langs Karl Johan i bunny-antrekk og mintgrønne nylonstrømper eller sitter utenfor McDonalds og dytter i seg burgere samtidig som de skal si bestemte fraser til forbipasserende.
|
|
|
#20 |
|
Naiv og Super
Hvor: Oslo
Sv: Utdrikningslag eller utdritningslag?Om det var utdrikning eller utdritning kommer an på øynene som ser. Jeg hadde det gøy, alt var smakfullt utført og jeg slapp himlende blikk fra fremmede mennesker. Litt vennskapelig "bantering" hører med, utdritning er ukult- jeg hadde nektet å selge bollemus på Karl Johan ol!
|
|
![]() |
|
|