|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sko eller støvletter til "kortbukser"?I dag har slått meg litt løs på Noa-Noa, men er litt usikker på om det ene kjøpet kan bli et bomkjøp... |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sko eller støvletter til "kortbukser"?Jeg har sett mange som bruker småsko med litt hæl til slike bukser, og det ser veldig feminint og fint ut, synes jeg. Hun dama på bildet fra noanoa har jo også sånne sko.
![]() |
#3 |
hmmm
|
![]() Sv: Sko eller støvletter til "kortbukser"?Jeg har en lignende kortbukse/nikkers fra NoaNoa (ikke med snøring men med lenning og knapp).
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Sko eller støvletter til "kortbukser"?Buksa var rålekker og den jakken som damen har på var virkelig lekker
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Sko eller støvletter til "kortbukser"?Tykkere strømpebukser med litt mønster kan bli bra. Kanskje også lange "bunadssokker" og solide sko hvis jeg skal ut? |
![]() |
![]() |
#6 |
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sko eller støvletter til "kortbukser"?
NEI! Du vil se direkte ufiks ut og t.o.m. pipstilker vil se ut som tykke tømmerstokker med denne buksen, tykke strømper og solide sko!!!!
![]() |
#7 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sko eller støvletter til "kortbukser"?Er det "ridebuksene" ? De er helt enormt flotte ! Jeg tror bare ikke, at jeg ville bruke disse hvis jeg hadde kraftige legge eller korte ben, siden "overdelen" er så romslig, og leggene skal stå for den fine del av silhouetten. Ville hellere gå for "Malene Dietrich"-buksene da.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Sko eller støvletter til "kortbukser"?[quote=Muad'Dib;127619]Er det "ridebuksene" ? De er helt enormt flotte ! Jeg tror bare ikke, at jeg ville bruke disse hvis jeg hadde kraftige legge eller korte ben, siden "overdelen" er så romslig, og leggene skal stå for den fine del av silhouetten. quote] |
![]() |
![]() |
|
|