|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Peppy!
|
Feirer barnehagen Halloween?I så tilfelle: Hva gjør de? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Tviler siden det er en "kristen" bhg, men kriken har vel ett opplegg der man minnes dem som har gått bort, tror dem skulle i kirken og markere ihvertfall. Nå er bgh lokalene vegg i vegg med kirken da. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Feirer barnehagen Halloween?De kan ikke kle seg ut fordi det er karneval i februar, og det er litt mye å be foreldrene om å fikse to kostymer. Det koster enten tid eller penger, og det tror jeg er unødvendig her. Gresskarmat var lurt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Nei, og det er jeg glad for.
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Feirer barnehagen Halloween?I barnehagen til Jonas laget de gresskarsuppe på fredagen. Det var i forbindelse med temaet Høsten som de holder på med nå. Jeg måtte smake på denne suppen da jeg hentet Jonas, og den var faktisk veldig god.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Bake muffins med oransje glasur, eller pynte med sjokoladefigurer tilpasset Halloween. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Jeg trodde det var ganske vanlig å feire halloween med utkledning i barnehagene, jeg kjenner i alle fall til ganske mange som gjør det. Barnehagene Poden gikk i hadde utkledning både på Halloween og til karnevalet om våren. I den ene barnehagen ordnet de "skummel" pynt - jeg husker ikke helt hva det gikk ut på, men kraftig dempet belysning og gresskarlykter i alle fall, husker jeg.
|
|
|
#13 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Nei det markeres ikke. Det er jeg glad for også, selv om vi her hjemme har valgt å ha halloweenfest for ungene.
|
|
|
#14 |
|
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Feirer barnehagen Halloween?i Colombia caller det vi Hallowen eller "Barnasdag", for de minste det er mest som norske karneval eller det dere gjøre 31 desember. Sist redigert av Botero : 14-10-08 kl 21:47. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Ingen Halloweenfeiring i Snuppas barnehage. |
|
|
|
#17 |
|
Peppy!
|
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Jeg synes det er like festlig hvert år, hvor indignerte mange blir over forslag om å feire Halloween. Én ting er å klage over godteritigging og hærværk, men at man gjør noe moro i barnehagen? Det må vel sies å være uskyldig, vel. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Feirer barnehagen Halloween?I bgh "vår" feirer de ja.
|
|
|
#20 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Feirer barnehagen Halloween?Nei ikke her.
|
![]() |
|
|