|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Mamma Mia - hva synes du?Mulig det har vært en tråd på dette tidligere? |
![]() |
![]() |
#2 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg synes det var helt grei feel-good-underholdning. Noe å bli i godt humør av. Men ikke noe mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Ja, der sa du det. Avslappende og feel-good |
![]() |
![]() |
#4 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?
Jepp, enig
![]() |
#5 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg likte den såpass godt at jeg har sett den to ganger på kino.
![]() |
#6 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg syntes at historien var tynn og hele filmen var ganske svak og litt flau. Men Meryl Streep er alltid verd å se på og musikken er fin. Jeg angrer ikke på at jeg så den, men kunne nok ikke finne på å se den igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg elsket den! Er i utgangspunktet ikke særlig begeistret for musikaler og hadde lave forventninger, men denne slo an, har kjøpt den på DVD.
![]() |
#8 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne.
![]() |
#9 |
Live and let live
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg synes den var søt. Lett og god underholdning, og artig skuespillervalg (det gjorde veldig mye av filmen, den kunne vært veldig dårlig med andre skuespillere). Musikken har jeg alltid likt, og synes den var god nå også (selv om jeg var litt skeptisk i utgangspunktet). Feel-good film. Jeg så den en gang med storebror, og en gang til med en venninne.
![]() |
#11 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Skikkelig feel good-film, den var morsom og jeg ble veldig godt humør. Den engasjerte. Skuespillervalgene her har nok masse å si, jeg tror den kunne vært kjempedårlig med andre ja.
![]() |
#12 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg vil bare legge til at jeg også syntes historien var tynn, og det engasjerte meg ikke i så måte. Det var bare helt grei underholdning som fikk meg til å slappe av. Mest på grunn av flott landskap, nydelige farger og fin musikk. Noen av sangerne var pinlig dårlige (eks Pierce Brosnan). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Jeg er veldig glad i Brosnan, men det var tydelig at han var en smule ukomfortabel med den type rolle. Fnis.
Det er bedre å vere lita og tøff, enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!) Gutt 2002 og jente 2005 Sist redigert av Lykken : 11-10-08 kl 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
|
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Jeg likte den veldig godt!!! Enkelte sanger/danser var kanskje vel overdramatisert, men altialt så syns jeg filmen gjorde noe med meg. Jeg satt egentlig og gliste fra jeg kom til jeg gikk ut!!
![]() |
#15 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Mamma Mia - hva synes du?Dårlig, patetiske jenter, überteit historie, om noe historie i det hele tatt. Flau affære. Blæh.
![]() |
#16 |
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Re: Sv: Mamma Mia - hva synes du?
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Storryen var vel i grunn ganske tynn, selv om den var underholdende, og takket være fengende musikk og gode skuespillere, så ble det en bra film i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Den første gangen jeg så den synes jeg den var noe flau, og litt kjedelig. Men etter å ha sett den gang to sammen med min datter fikk jeg en helt annen opplevelse. Nå har jeg da sett den gang nummer 3, samt at jeg har bestilt meg DVD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdiglada
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Sida eg grein meg gjennom heile filmen på godt og vondt må jo den ha berørt noko.
![]() |
![]() |
#20 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Mamma Mia - hva synes du?Til å begynne med var jeg utrolig flau på skuesplillernes vegne, men på et eller annet tidspunkt klarte jeg å la det slippe og nyte det hele som en festlig, Bollywoodlignende affære. Særlig den scenen med mennene i snorkleutstyr som sang på den brygga var helt Bollywoodsk - kostelig! Og Meryl Streep imponerte med å være utrolig spretten og i god form.
![]() |
|
|