|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg syns egentlig det er ganske dumt med sånne tester der prisen er tatt med som ett av kriteriene. Det blir jo mye vanskeligere å vurdere hva som egentlig er det som fungerer best. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg synes også det er tøysete og uryddig med pris innblandet. Jeg vil vite hva som er den beste dressen, punktum. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tåler regn
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degDette var en like skuffende test som jeg forventet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degBryr meg ikke om denne testen nei!
|
|
|
#11 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degOg er Reflex-dressen så dårlig som de skulle ha det til? Trodde mange var fornøyd med den?
|
|
|
|
#12 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper deg
Det ville være en ren kobling av redaksjonelt materiale og annonsering og er ikke heldig.
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
"Ikke heldig" er jo ikke helt det samme som "forekommer ikke". |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Tåler regn
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degMin mann som har jobbet mye med bildekk, reagerer på samme måte som oss, de gangene TV2 hjelper deg har dekk test. Så ikke løp og kjøp selv om produktet vinner en test er vel egentlig konklusjonen her. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den modellen som ble testet er ikke den vi bruker. Vi er veldig fornøyd med Reflexdressen med løst ullfõr, men aner ikke hvordan den i testen er.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren nok
|
Det er jo litt det samme med FP.
|
|
|
#17 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degMen er det ikke sånn at man feks kan kutte ut pris som et kriterie på nettsidene deres?
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Testing av vinterdresser på TV2 hjelper degJeg syns i alle fall nettsidene til TV2 hjelper deg er dårlige.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#20 |
|
Bedreviter
|
Det var faktisk ikke fake, det sitatet jeg kom med fra en tidligere dresstest i F&B. De dryppet tre dråper vann på stoffet og kategoriserte dressen som vanntett hvis det ikke trengte vann gjennom. |
|
|
|
![]() |
|
|