|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
"Julegave" til muslim (barnehagepersonale)Nå nærmer det seg jul, og jeg har begynt å tenke litt på hva de voksne på avdelingen til Enern skal få som juleoppmerksomhet.
|
|
|
#2 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)Tror jeg rett og slett hadde kjøpt en fin blomsteroppsats. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)Muslimer liker også gaver. Du trenger kanskje ikke gi henne en juelkrybbe, men det gir du vel ikke de andre heller? Blomster hørtes fint ut.
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)Sjokolade er vel fint til både muslimer og andre.
|
|
|
#9 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)Jeg tror hun hadde blitt glad for gave uansett! Det blir i hvertfall min svigerinne som er Jehovas Vitne. Men du kan jo unngå noe julete (og alkohol, og griser.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)Er det vanlig å gi julegave til de barnehageansatte? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)
Litt vanlig. Men jeg tror det er enda mer vanlig å ikke gjøre det. Ikke noe "krav", slik jeg har forstått det.
|
|
|
#12 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi gjør det aldri. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Ja det tenkte jeg også! Har ikke falt meg inn. Hvem er det som får da? Hos oss er det fire avdelinger og ca 16 ansatte. Jeg har barn på to avdelinger, i tillegg rullerer de ansatte litt.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Nov 2006
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 22-11-06 kl 23:16. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Kjempeflott gave, men husk at det er mange som ikke tåler svibel |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Sv: "Julegave" til muslim (barnehagepersonale)Ups, visste ikke at noen reagerer allergisk på Svibel.....
|
|
|
#19 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Mange allergikere reagerer på løkplanter. Tulipaner, svibler, osv. Ikke noe man tenker på før man har en allergiker i familien
|
![]() |
|
|