|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Metallica!!
|
![]() Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg lurer på hvor du oppbevarer det halvrene tøyet.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Kremt... Skal vi se: noe stappes inn i ei hylle på badet, hvor det gjerne blir glemt, for så å bli plukket fram igjen, krøllete og ille ei uke eller to senere, for så å dumpes direkte i skittentøyskurven, hvor plagget sikkert skulle vært dumpet i utgangspunktet.
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På soverommet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg legger ikke brukt tøy tilbake i skapet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv
![]() |
#7 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Over kanten på badekaret, oppå stellematta, en spisestuestol, knagg på soverommet, gulvet på bad eller soverom, eh ja, det var visst de fleste plassene som er i bruk her i huset.
![]() |
#8 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg har en olabukseknaggrekke bak døren i soveværelset. Og inni skyvedørsgarderoben har vi en felles (stor) hettejakkeknaggrekke.
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Har en stumtjener fra Ikea stående ved siden av garderoben. Nå som jeg ikke kan trene brukes ellipsemaskinen i tillegg. Har planer om å henge opp brede håndklestenger på veggen istedenfor stumtjeneren fra Ikea, for å spare litt plass.
![]() |
#10 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)På en krakk på badet eller soverommet, frem til det evt blir brukt en gang til eller det går i vaskemaskinen.
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Jeg ser over den om kvelden, er den skitten (eller jeg har svettet mye den dagen, eller lignende) legges den i skittenkurven. Er den ren, legger jeg den enten i skapet eller på stellebordet (er fæl med å legge ting oppå der altså).
![]() |
#12 |
Metallica!!
|
Jeg er og fæl med å bruke stellebordet.
![]() |
#13 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Prøver å ta det rett inn på soverommet, men det kommer sjelden inn i skapet med en gang.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Over rygglenet på sofaen er et yndet sted. Ungene lagrer sitt halvrene på gulvet til det har blitt skittent og går i vaskemaskinen. |
![]() |
![]() |
#15 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Ungenes ligger på gulvet på badet. Noe legges tilbake i skapet. I alle fall i en idealistisk verden. Mitt eget ligger på soverommet, på ymse steder som egner seg dårlig og enda dårligere til å oppbevare klær på. :har nettopp flyttet inn:
![]() |
#16 |
Lett rørt
|
![]() |
#17 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Det som kan brukes igjen legges oppå skittentøyskurven. Det som er møkkete legges i skittentøyskurven. Altså; jeg har skittentøyskurv med lokk. Det ser ikke særlig ryddig ut, men det gjør ikke resten av leiligheten heller.
![]() |
![]() |
#19 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)I en haug på gulvet på badet, der min kjære allerede har en enorm dynge til en hver tid.
![]() |
#20 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)Litt her og der.
![]() |
![]() |
|
|