Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 00:05   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)

Jeg lurer på hvor du oppbevarer det halvrene tøyet.
Altså, den genseren som er brukt en gang, legges den i skapet igjen, eller har du andre løsninger?

Gammel 22-09-08, 00:16   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du det halvrene tøyet? (spinoff fra hvor lenge...)

Kremt... Skal vi se: noe stappes inn i ei hylle på badet, hvor det gjerne blir glemt, for så å bli plukket fram igjen, krøllete og ille ei uke eller to senere, for så å dumpes direkte i skittentøyskurven, hvor plagget sikkert skulle vært dumpet i utgangspunktet.

Annet blir liggende over gelenderet i trappa opp fra stua til bad/soverom, noe finner jeg igjen i sofaen i stua, annet kan finne på å henge over en stolrygg ved spisebordet. Så svaret blir vel egentlig, litt sånn rundtomkring i huset...

Gammel 22-09-08, 00:19   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

På soverommet.
Ligger der lenge nok til at det går i vaska når jeg rydder.

Ungenes klær henger på håndklestanga på badet til jeg ikke gidder se på det mer og det går i vaska.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 20:59   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

På soverommet.
Ligger der lenge nok til at det går i vaska når jeg rydder.

Ungenes klær henger på håndklestanga på badet til jeg ikke gidder se på det mer og det går i vaska.

Samme løsning her i huset!

Gammel 22-09-08, 21:36   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg legger ikke brukt tøy tilbake i skapet.
Kan henge et skjørt eller en kjole jeg har hatt på meg en dag inn i skapet, men jeg legger ikke brukte gensere, t-skjorter, bukser osv. tilbake i skapet. Ikke skittent - ikke rent tøy ligger sammenbrettet på lokket til skittentøyet, henger over badekarkanten eller henges på knaggene på soverommet.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 21:06   #6
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kremt... Skal vi se: noe stappes inn i ei hylle på badet, hvor det gjerne blir glemt, for så å bli plukket fram igjen, krøllete og ille ei uke eller to senere, for så å dumpes direkte i skittentøyskurven, hvor plagget sikkert skulle vært dumpet i utgangspunktet.

Annet blir liggende over gelenderet i trappa opp fra stua til bad/soverom, noe finner jeg igjen i sofaen i stua, annet kan finne på å henge over en stolrygg ved spisebordet. Så svaret blir vel egentlig, litt sånn rundtomkring i huset...

Akkurat som jeg skulle skrevet dette selv

Gammel 22-09-08, 21:17   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Over kanten på badekaret, oppå stellematta, en spisestuestol, knagg på soverommet, gulvet på bad eller soverom, eh ja, det var visst de fleste plassene som er i bruk her i huset.

Gammel 22-09-08, 00:25   #8
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en olabukseknaggrekke bak døren i soveværelset. Og inni skyvedørsgarderoben har vi en felles (stor) hettejakkeknaggrekke.

Ellers har altså veggene på sprinkelsengen (som ikke er i bruk) seilt opp som et yndet oppbevaringssted for klær i drift, samt at det til enhver tid ligger noe tøy på den innebygde varmtvannstanken på badet. (Jeg liker å legge frem antrekket til neste dag der, så er det varmt når jeg skal ta det på meg om morgenen.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 00:29   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har en stumtjener fra Ikea stående ved siden av garderoben. Nå som jeg ikke kan trene brukes ellipsemaskinen i tillegg. Har planer om å henge opp brede håndklestenger på veggen istedenfor stumtjeneren fra Ikea, for å spare litt plass.

Gammel 23-09-08, 16:34   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

På en krakk på badet eller soverommet, frem til det evt blir brukt en gang til eller det går i vaskemaskinen.

Gammel 22-09-08, 00:43   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser over den om kvelden, er den skitten (eller jeg har svettet mye den dagen, eller lignende) legges den i skittenkurven. Er den ren, legger jeg den enten i skapet eller på stellebordet (er fæl med å legge ting oppå der altså).

Gammel 22-09-08, 00:50   #12
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg ser over den om kvelden, er den skitten (eller jeg har svettet mye den dagen, eller lignende) legges den i skittenkurven. Er den ren, legger jeg den enten i skapet eller på stellebordet (er fæl med å legge ting oppå der altså).

Jeg er og fæl med å bruke stellebordet.

Og gulvet på soverommet, eller i sofaen, eller på spisestuestolene, eller ganggulvet.

Men jeg fikk noen gode ideer her nå, håndklestang på soverommet var lurt!

Gammel 22-09-08, 08:07   #13
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøver å ta det rett inn på soverommet, men det kommer sjelden inn i skapet med en gang. Klær som jeg tar av meg på kvelden legges rett på badegulvet dersom det skal brukes dagen etter og.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:09   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Over rygglenet på sofaen er et yndet sted. Ungene lagrer sitt halvrene på gulvet til det har blitt skittent og går i vaskemaskinen.

Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 08:25   #15
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ungenes ligger på gulvet på badet. Noe legges tilbake i skapet. I alle fall i en idealistisk verden. Mitt eget ligger på soverommet, på ymse steder som egner seg dårlig og enda dårligere til å oppbevare klær på. :har nettopp flyttet inn:

Gammel 22-09-08, 18:31   #16
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg er og fæl med å bruke stellebordet.

Og gulvet på soverommet, eller i sofaen, eller på spisestuestolene, eller ganggulvet.

Gammel 22-09-08, 08:10   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som kan brukes igjen legges oppå skittentøyskurven. Det som er møkkete legges i skittentøyskurven. Altså; jeg har skittentøyskurv med lokk. Det ser ikke særlig ryddig ut, men det gjør ikke resten av leiligheten heller.

Klær til ungene som kan brukes en dag til legges inn i skapet.

Gammel 22-09-08, 08:24   #18
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

På en benkeplate vi har på badet, eventuelt på en knagg på badet (blir fort full )

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 15:38   #19
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

I en haug på gulvet på badet, der min kjære allerede har en enorm dynge til en hver tid.
Ungenes klær som skal brukes dagen etter brettes pent og legges over armlenet på sofaen til dagen etter.

Gammel 22-09-08, 08:52   #20
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Litt her og der.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.