|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Hvem tenner på tynne damer?Fine overskriften. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hvem tenner på tynne damer?
Sjarmerende.
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvem tenner på tynne damer?Man kan si mye om mote- og damebladbransjen, men de er vel ikke først og fremst laget for å få menn til å tenne og besvangre. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Er de ikke? Det er meningen reklamer skal spille på sex for å få oss til å kjøpe, for sex er den største drivkraften de har. Og når de spiller på sex og gjør det på en slik uoppnåelig måte som det han beskriver (og som jeg er helt enig i, skjønt jeg hang meg opp i at han var motstander av svært unge tynne jenter og seksualiseringen, så hadde han likevel ikke noe i mot lolitasymbolene?
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 24-06-08 kl 22:07. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Hvem tenner på tynne damer?Mote-, skjønnhets- og slankeindustrien omsetter for vanvittige mengder penger årlig fordi vi er sosialisert til å føle oss misfornøyde. Hadde vi alle vørt happyschnappy med hvordan vi så ut, ville jo denne industrien gått ad undas. Hvem vil kjøpe kaviar- og navlsestreng-krem om de syntes det var greit at huden viste at man ble eldre?
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Eller det er slik at han tenner på kjæresten sin. Slik de fleste andre menn gjør. Uavhengig av hvordan de ser ut.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fortynnet
|
Jeg mener ikke at ikke de spiller på sex. Jeg mener at damebladene er laget for at damer skal ville føle seg sexy, være som de på bildene, de er ikke laget for å få menn til å tenne. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Enig med du. Det er forskjell på mote og porr. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Men, er ikke det det underliggende da? Hvorfor skal kvinner være sexy? Er det ikke nettopp for mennene?
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tenner på tynne damer?Dåne!
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvem tenner på tynne damer?Syns i grunn det var bra skrevet, jeg. Selvsagt satt veldig på spissen, men han får fram et poeng om dobbeltmoral, som Maxi er inne på.
|
|
|
#16 |
|
Weeeee
|
Javel ... han får frem et poeng om dobbeltmoral, men er det nødvendig å gjøre det ved å henge ut en stor gruppe med mennesker som kanskje ikke har noe som helst mulighet til å gjøre ufattelig mye med hvordan de ser ut?
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre. Sist redigert av Vito : 25-06-08 kl 15:15. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Weeeee
|
:klapper og nikker enig:
|
|
|
#18 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tenner på tynne damer?Jeg tror jeg tenner på aftenposten jeg i stedet. :bokbål:
|
![]() |
|
|