|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Stordalens festhttp://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=520252 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Stordalens festHadde blitt en smule irritert jeg å hvis jeg ikke hadde hatt adkomst til mitt eget hus i dagevis. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Stordalens festjeg syns det er skikkelig teit å breie seg sånn utover hele nabolaget..
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Stordalens fest
Er det en kjendisting, altså? Jeg hadde naboer som festet i flere dager og tok seg til rette på andres eiendom. De var så vidt meg bekjent helt normale mennesker.
|
|
|
#5 |
|
høyt og lavt
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Stordalens festhar en nabo som er flink til å breie seg utover veien her jeg da, men han er verken rik eller berømt, men du å har irriterer noen ganger når jeg må lirke bilen forbi.
|
|
|
|
#6 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Stordalens festJeg klarer jo ikke la være å lese om superfesten til Stordalen, men synes det er litt drøyt. Var det ikke slik at Erlend (vinneren av norske talenter) kom med helikopter for å opptre for "fiffen"...?
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Stordalens festFester må han vel få lov til å arrangere når som helst, hvis han vil det. Men det går vel an å prøve å la det gå ut over naboer i litt mindre grad, og være litt ydmyk for at naboer kan bli lei.
|
|
|
#8 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Stordalens festHvem hadde ikke blitt irritert når man ikke hadde hatt adkomst til sitt eget hus i dagevis p.g.a. at naboen har fest.
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Misunnelig på hva? Jeg antar at naboen til Stordalen ikke akkurat er fattig, så han kan da velte seg i penger og fester han også. Hvis han vil.
|
|
|
#12 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Stordalens festDe fester og styrer på. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Multitaskingmaniac
|
Ja det kan man lure på..
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Stordalens festMisunnelig tviler jeg sterkt på at naboen til Stordalen er... Har man penger nok til å være nabo med Stordalen, har man nok, som Skremmern er inne på, penger nok til en skikkelig fest eller ti sjøl.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
saftig
|
Sv: Stordalens festKlart det kan være irriterende å ikke komme frem til sin egen eiendom fordi det er parkert i hytt og pine utenfor, men hvor kommer misunnelse inn i bildet?
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Stordalens festHar man penger til det, og omgangskrets dertil, ser jeg ikke det store problemet i at folk holder de mest fancy fester som finnes... Men jeg ser problemet i at disse festene er til bry for naboer som ikke kommer seg fram på egen eiendom.
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Stordalens festSikkert irriterende dersom det har vært mye mikk og lite unnskyldninger, men han høres jo ikke ut som noen sjarmnisse han naboen heller, som kræsjer et selskap og brøler til verten som står og tar i mot gjestene sine. Jeg kan tenke meg noen titalls andre måter å si fra på, som ville vært mer konstruktive.
|
![]() |
| Emneord |
| kjendisfest, stordalen |
|
|