|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Lurer på hvem som bestemmer over interiøret i huset i de FP'ske hjem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Her må vi av og til gjennom en nitidig prosess for å bli enige. Kokosmannen er altfor opptatt av interiør
![]() |
#4 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Her er vi også stort sett enige, med noen forhandlinger i ny og ne. Han har sine oppheng som jeg ikke kan fatte og begripe, og omvendt. Begge har veto-rett, og begge har gitt etter for overtalelse og endt opp med å bli fornøyde til sist.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Her er vi to som har veldig bestemte meninger. Heldigvis har vi også ganske lik smak. På en annen side, når jeg tenker etter har han rett og slett tatt etter min smak på de årene som har gått. Før i tiden ville han ha alt minimalistisk, stål, rene linjer osv. Jeg på min side elsker gamle møbler, heklede duker, masse puter, masse blomster osv.
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Vi har ganske lik smak, det vil si at mannen er veldig fornøyd med det jeg kjøper og bestemmer.
![]() |
#8 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Det er jeg som har interessen, men han har veto-rett.
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?JEG!
![]() |
![]() |
#10 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Tja, begge. Han er ganske bestemt på de store tingene så der må vi nok bli enige før innkjøp.
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Vi har noen diskusjoner, men siden han er atskillig mindre interessert enn meg, er det ofte jeg som har siste ordet.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
Samme her, bare omvendt. Han er både mer interessert og mindre kompromissvillig enn jeg, i tillegg til å ha bedre og mer pålitelig smak, så det blir stort sett som han vil.
![]() |
#15 |
Weeeee
|
Samme her ... og da kan det fort gå et par år før vi endelig blir enige om en sak vi har vært uenig om
![]() |
#16 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg er på ingen måte enerådende, selv om jeg er den som ordner mest med småting som puter, blomster, lys etc. Mannen min er også opptatt av hvordan vi skal ha det i huset. Heldigvis er vi stort sett enige, eller klarer å bli enige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
er her
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Desverre for meg vil mannen være med å bestemme det meste av interiør-avgjøresler, noe som fører til mye diskusjoner og en del halv gode/pene løsninger.
![]() |
#19 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Min mann, han er nesten litt homsete interessert i interiør.
![]() |
#20 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Nok en spin-off : Hvem bestemmer over interiøret i huset?Jeg er interiørsjefen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|