Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mary Kay

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-08, 10:38   #1
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Utrop

Mary Kay

Sett at jeg begynte som konsulent, ville DU ha kjøpt av meg da?

Gammel 25-04-08, 10:45   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Nei. Og det har ingenting med deg å gjøre og alt med produktene å gjøre. Får utslett av alle produktene jeg har prøvd, og da jeg fortalte konsulentdama det så ble hun sur på meg, for det skulle ikke gå an.

Gammel 25-04-08, 10:49   #3
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Får utslett av alle produktene jeg har prøvd...

Jeg også.

Er dessuten ikke noen home-party-jente. Vet ikke hvorfor, men jeg føler meg alltid lurt!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 10:55   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er heller ingen homeparty-handler dessverre

Gammel 25-04-08, 11:08   #5
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det kunne jeg gjerne gjort om det ikke hadde vært for at jeg har en i vennekretsen som driver med det. Det er flere ting der jeg bruker fast, bl.a håndproduktene.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 11:11   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Mary Kay er overpriset og de har en aggressiv markedsføring. Produktene er sånn passe syns jeg, men jeg foretrekker å handle på parfymeri eller tax-free.

Gammel 25-04-08, 11:16   #7
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Nei. Mary Kay er overpriset og de har en aggressiv markedsføring.

Hva mener du med aggresiv markedsføring? Når det gjelder prisen så er produktene derfra billigere enn de jeg kjøper ellers (parfymeri og hudpleiesalonger).

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 11:24   #8
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei det hadde jeg ikke. Ikke veldig begeistra for merket, ikke veldig interessert i sminke, og orker ikke den type homeparties.

Gammel 25-04-08, 11:37   #9
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er Mary Kay?

Gammel 25-04-08, 13:26   #10
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NEI jeg hadde ikke kjøpt. Hadde du vært konsulent for noe annet hadde jeg kanskje gjort det. Mary Kay og hele konseptet har jeg i vrangstrupa + at jeg synes produktene er overpriset i forhold til hva man får.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 13:39   #11
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Ja, det kunne jeg fint gjort, du kunne kommet hit og hatt hudpleie kurs også

Gammel 25-04-08, 13:46   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Er invitert til et Mary Kay party om ikke lenge. Får se om jeg har tid til å dra. Kjenner ikke til produktene fra før.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 13:50   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vet ikke helt hva dette er men kan tenke meg at det er sminke..
Jeg bruker ikke så mye sminke men liker kremer og har i mange år før kjøpt stæsj fra Yves Yocher så om det er samme greia så lar jeg meg lett lure... Home partyes er jeg ikke noe glad i, ihvertfall ikke om jeg må ha det selv..

Gammel 25-04-08, 13:53   #14
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan forresten fortelle at jeg har tilbragt noen uker i hus hos en superkonsulent for Mary Kay i USA. Hun hadde solgt så bra at hun fikk kjøre rundt i en råååsa mercedes eller var det cadillac tro?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 19:53   #15
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kan forresten fortelle at jeg har tilbragt noen uker i hus hos en superkonsulent for Mary Kay i USA. Hun hadde solgt så bra at hun fikk kjøre rundt i en råååsa mercedes eller var det cadillac tro?

Hun jeg kjøpte av var definitivt en pink Cadillac-dame.

Gammel 26-04-08, 18:48   #16
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Var nettop i party, søt ny konsulent, men jeg var ikke imponert over produktene. Håndkrempakken kjøpte jeg men sminken var ikke det jeg ønsker av sminke. Virket billig, litt nille.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:20   #17
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Håndkrempakken kjøpte jeg men sminken var ikke det jeg ønsker av sminke. Virket billig, litt nille.

Enig med deg i dette... Sminken ER ikke billig, men ser og virker billig. Aldri blitt så tørr på leppene av noe som jeg blir av lipglossen fra MK, dyreste lipglossen jeg har eid. Den fra HM til 39 kr er mye bedre

Gammel 27-04-08, 21:26   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Enig med deg i dette... Sminken ER ikke billig, men ser og virker billig. Aldri blitt så tørr på leppene av noe som jeg blir av lipglossen fra MK, dyreste lipglossen jeg har eid. Den fra HM til 39 kr er mye bedre

Skjønner hva du mener. De beste plastboksene jeg har er kjøpt på Europris.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:28   #19
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Åkkai... :stikker:

Gammel 27-04-08, 22:21   #20
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Åkkai... :stikker:

Nei ikke stikk a Kom til meg å hold kurs du

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.